Відомий український журналіст із майже 30-літнім стажем у газеті, на радіо і на телебаченні, ведучий суспільно-політичного шоу «Свобода слова» (ICTV) Андрій Куликов відвідав Сумський державний університет і прочитав студентам кафедри журналістики та філології лекції із основ сучасного телемистецтва.
Андрій Куликов – людина із власним оригінальним, дещо революційним поглядом на українські медіа. Зокрема, він прихильник скорочення кількості українських телеканалів, а відтак – і підбору професійних команд, які здатні продукувати національний креатив. Під час однієї з лекцій телеведучий зауважив, що якість українського телепростору можна було б підвищити за рахунок створення місцевих представництв національних телеканалів зі збереженням розміру заробітної плати, як і в столиці. «Це сприяло б тому, що молоді журналісти відточували свій професіоналізм на місцях, а значить – якість українських медіа буде майже рівномірною по всій Україні», - зауважив журналіст.
У ході лекцій Андрій Куликов такий же стриманий і виважений, як і за кадром. Студенти СумДУ ексклюзивно дізналися про особливості телевізійних шоу, про характер роботи з відомими українськими політиками тощо. Головний принцип, за яким працює ведучий «Свободи слова» - я знаю, що ти знаєш, що я знаю, що ти знаєш. Він закликав студентів-журналістів СумДУ у майбутньому тісно співпрацювати з редакторами, постійно вдосконалювати свій журналістський хист, адже від цього буде вища вартість журналіста. До речі, Андрій Куликов проти того, щоб студенти-журналісти починали працювати в журналістиці ще до закінчення навчального закладу, окрім проходження практики.
У Сумському державному університеті популярний український тележурналіст ознайомився з унікальним факсимільним виданням - вершиною українського книжкового мистецтва ХVІ століття - Пересопницьким Євангелієм.
Нагадаємо, що Андрій Куликов був продюсером Української служби ВВС (Лондон), працював на телеканалах «1+1», «СТБ», «ICTV». У 2011 році Андрія Куликова визнано кращим у рейтингу тижневика «Фокус» у категорії «Ведучі політичних ток-шоу».
Відділ інформаційно-рекламної діяльності