14 квітня 2020 кафедра маркетингу СумДУ запрошує на воркшоп з Дашою Шигаєвою. Даша 15 років працює у сфері цифрового маркетингу, сплановано та реалізовано більше 100 проєктів для таких компаній як: Carlsberg, UNICEF, Johnson&Johnson, EBRR, Imperial Tobacco, Danone, Bosch, Pfizer та багато інших.
Програма воркшопа:
Інтернет маркетинг (онлайн-аудиторія, digital-кампанії, канали комунікації)
Digital тренди (поведінка netizenship, веб-платформи, тренди контент-маркетингу)
Ринок (digital сегмент в грошах і відсотках, didgital агентства)
Reading list для занурення в цифру!
Обов'язкова реєстрація - https://forms.gle/gJwwAXXCoCdV9sXT8
Будь відповідальним! Залишайся та навчайся вдома!