З 31 березня по 3 квітня кафедра маркетингу ННІ ФЕМ імені Олега Балацького у рамках програми підвищення кваліфікації від Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ організувала для викладачів та аспірантів різних факультетів і спеціальностей вебінари-тренінги.
Онлайн-аудиторію заходів, що пройшли на платформі GooglMeet у форматі інтерактивного спілкування, склали понад 100 учасників.
Зокрема, вебінар на тему: «Vosviewer (Scopus) та Google trends: аналіз бібліометричних даних та виявлення тенденцій» провели доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу Олексій Люльов та доктор економічних наук, доцент кафедри маркетингу Тетяна Пімоненко.
Спікери заходу обговорили з учасниками можливості програмного інструменту Vosviewer для проведення бібліометричного аналізу (на прикладі БД Scopus та Web of Science), використання web-додатку Google trends, розглянули основи роботи в програмному забезпеченні «Stata та Eviews», а також опрацювали в онлайн-форматі підготовку і первинну обробку статистичних даних для економіко-математичного аналізу.