Студенти спеціальності «Маркетинг» Сумського державного університету здобули нагороди на VII Міжнародному студентському конкурсі реклами та PR-проектів «Золотий компас» за темою «Еко-тренд – 2013». Він відбувся на базі Харківського національного економічного університету. У конкурсі взяли участь дві команди СумДУ. Загалом до фіналу увійшли 63 команди з України, Російської Федерації, Білорусі, Таджикістану та інших країн.
За підсумками конкурсу студенти СумДУ Марина Хижняк, Ольга Тімошова, Яна Коваленко та Дмитро Корінченко посіли третє місце за проект «Любов врятує світ» у секції «Соціальні еко-проекти». Вони отримали запрошення до Ялти на Yalta Digital Forum – 2013. Крім того, Марину Хижняк нагороджено сертифікатом «Professional Recognition» та цінним подарунком. За інший креативний проект «Очки ннада?» Марина, Ольга, Яна та Дмитро здобули грамоту в секції «Еко-проблеми сучасних міст».
Цікавий проект «Дайте детям то, что они хотят!» Юлії Титаренко та Олени Шевченко відзначено дипломом у номінації «За щирість» у секції «Еко-продукти та еко-послуги».
Під час поїздки з учасниками конкурсу поділися досвідом провідні спеціалісти України з маркетингу, PR, реклами та журналістики на ІІ Міжнародному бізнес-форумі «BRAND.COM». Із понад 40 доповідей студенти мали можливість обрати саме ті теми, які їх цікавлять найбільше.
Гайдабрус Наталія,
відділ інформаційно-рекламної діяльності