Дата публікації:
12 червня 2013
Кількість переглядів:
674
Поділитися:

Викладачі кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ видали колективну монографію у трьох томах «Научные основы маркетинга инноваций», яка узагальнює результати наукових досліджень за останні вісім років.

У монографії викладено методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій, розкрито проблеми економіки та організації діяльності підприємства у рамках концепції маркетингу інновацій, а також розглянуто прикладні аспекти маркетингу інновацій.

Монографія призначена для спеціалістів у сфері маркетингу та інноватики, викладачів, аспірантів і студентів ВНЗ економічних спеціальностей.

Видання можна переглянути в електронному форматі.

Том 1, Том 2, Том 3

Аспірант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю
Наталія Гайдабрус,
відділ інформаційно-рекламної діяльності

 

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]