Викладачі кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ видали колективну монографію у трьох томах «Научные основы маркетинга инноваций», яка узагальнює результати наукових досліджень за останні вісім років.
У монографії викладено методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій, розкрито проблеми економіки та організації діяльності підприємства у рамках концепції маркетингу інновацій, а також розглянуто прикладні аспекти маркетингу інновацій.
Монографія призначена для спеціалістів у сфері маркетингу та інноватики, викладачів, аспірантів і студентів ВНЗ економічних спеціальностей.
Видання можна переглянути в електронному форматі.
Аспірант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю
Наталія Гайдабрус,
відділ інформаційно-рекламної діяльності