26 вересня на кафедрі маркетингу та управління інноваційною діяльністю факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету пройшла VII Міжнародна конференція «Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу». Cвоїм досвідом ділилися відомі науковці та маркетологи з України, Білорусі, Болгарії, Туреччини та Німеччини.
«Цьогоріч до заходу долучилися високопрофесійні фахівці з понад 50 університетів України та 10 європейський вишів, а також спеціалісти з маркетингу та інновацій вітчизняних та зарубіжних підприємств. Масштабність заходу свідчить про високий потенціал та інноваційність СумДУ у сфері маркетингу», – підкреслила декан факультету економіки та менеджменту СумДУ Ольга Прокопенко.
За словами завідувача кафедри маркетингу та УІД, проф. Сергія Ілляшенко, аналіз та обмін досвідом розширює межі можливостей університету у впровадженні інноваційних механізмів та дозволяє формувати новітні стратегії у галузі маркетингу.
Учасники конференції працювали у секціях – «Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Екомаркетинг і екоменеджмент», «Управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу», «Інноваційний менеджмент».
Викладачі кафедри маркетингу та УІД представили свої погляди у доповідях: «Social Media Marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в on-line середовищі» (С. Ілляшенко, А. Дериколенко), «Фактор часу у економічних дослідженнях» (Л. Мельник), «Роль і місце інноваційної культури у забезпеченні сприятливого середовища для інноваційного розвитку машинобудівного підприємництва» (Ю. Шипуліна) тощо. Також під час «круглого столу» разом із представниками вітчизняних та закордонних підприємств вони обговорили нові підходи розвитку інтернет-бізнесу та інтернет-маркетингу.
Із доповідями про актуальні проблеми та перспективи інновацій у маркетингу виступили й представники Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка, Полтавського університету економіки і торгівлі, Національного університету водного господарства та природокористування та ін.
За результатами конференції доповіді будуть опубліковані у науковому фаховому журналі СумДУ «Маркетинг і менеджмент інновацій».
Відділ інформаційно-рекламної діяльності