Дата публікації:
27 вересня 2013
Кількість переглядів:
999
Поділитися:

26 вересня на кафедрі маркетингу та управління інноваційною діяльністю факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету пройшла VII Міжнародна конференція «Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу». Cвоїм досвідом ділилися відомі науковці та маркетологи з України, Білорусі, Болгарії, Туреччини та Німеччини.

«Цьогоріч до заходу долучилися високопрофесійні фахівці з понад 50 університетів України та 10 європейський вишів, а також спеціалісти з маркетингу та інновацій вітчизняних та зарубіжних підприємств. Масштабність заходу свідчить про високий потенціал та інноваційність СумДУ у сфері маркетингу», – підкреслила декан факультету економіки та менеджменту СумДУ Ольга Прокопенко.

За словами завідувача кафедри маркетингу та УІД, проф. Сергія Ілляшенко, аналіз та обмін досвідом розширює межі можливостей університету у впровадженні інноваційних механізмів та дозволяє формувати новітні стратегії у галузі маркетингу.

Учасники конференції працювали у секціях – «Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Екомаркетинг і екоменеджмент», «Управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу», «Інноваційний менеджмент».

Викладачі кафедри маркетингу та УІД представили свої погляди у доповідях: «Social Media Marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в on-line середовищі» (С. Ілляшенко, А. Дериколенко), «Фактор часу у економічних дослідженнях» (Л. Мельник), «Роль і місце інноваційної культури у забезпеченні сприятливого середовища для інноваційного розвитку машинобудівного підприємництва» (Ю.  Шипуліна) тощо. Також під час «круглого столу» разом із представниками вітчизняних та закордонних підприємств вони обговорили нові підходи розвитку інтернет-бізнесу та інтернет-маркетингу.

Із доповідями про актуальні проблеми та перспективи інновацій у маркетингу виступили й представники Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка,  Полтавського університету економіки і торгівлі, Національного університету водного господарства та природокористування та ін.

За результатами конференції доповіді будуть опубліковані у науковому фаховому журналі СумДУ «Маркетинг і менеджмент інновацій».

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]