Кафедра маркетингу Сумського державного університету виграла спеціальний приз від компанії «GfK Ukraine» на Науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг» за якісну, відповідальну й фундаментальну підготовку студентів і їх дослідницьких робіт. Церемонія нагородження проходила у конференц-залі Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (м. Київ).
На конкурсі були представлені роботи студенток кафедри маркетингу Юлії Провозьон (5 курс), Наталії Гайдабрус (4 курс), Анастасії Жолудевої (4 курс), а також спільна робота Марини Хижняк та Юлії Сірік (3 курс). Вони одержали в подарунок від спонсорів сертифікати на купівлю книг у мережі книгарень «Empik». За результатами конкурсу, третю премію присудили Юлії Провозьон за роботу «Розробка рекламної кампанії для продукції ТМ «Наминайко» з урахуванням особливостей психологічного сприйняття кольорів споживачами» (науковий керівник – Міцура О.О.), а також Юлії Сірік та Марини Хижняк за наукову розвідку «Дослідження брендингу «СумДУ» (науковій керівник – Ілляшенко С.М.). Головними факторами відбору переможців стали можливість практичного застосування й актуальність теми, розглянутої в роботі.
Переможці й учасники конкурсу ще одержали багато цікавих подарунків від спонсорів. Не менше задоволення принесло прослуховування й обговорення доповідей про результати виконаної роботи студентами ВНЗ зі всієї України. Після конференції конкурсанти мали можливість прогулятися вулицями Києва й насолодитися його стародавнім духом.
Факультет економіки та менеджменту
Відділ інформаційно-рекламної діяльності