Дата публікації:
10 червня 2011
Кількість переглядів:
1854
Поділитися:

На базі Харківського національного економічного університету відбувся фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас», участь у якому взяли студенти кафедри маркетингу СумДУ.

Основна ідея конкурсу «Золотий компас» – формування практичних навичок у студентів в області брендингу та PR. Тематикою цьогорічного конкурсу стало створення бренду та розроблення PR- проекту для України. До складу журі увійшли 24 провідних фахівця у галузі public relations.

За підсумками конкурсу команда кафедри маркетингу Сумського державного університету, до якої увійшли  Анна Росохата, Лілія Хоменко, Любов Сигида та Артем Авласович, отримала диплом за високі результати. Керівник команди – кандидат економічних наук Олена Міцура – здобула подяку за високий рівень підготовки учасників, професіоналізм та співпрацю в організації форуму. Окрім того, роботу студентів кафедри маркетингу СумДУ було відзначено в авторській номінації Олени Дерев’янко (керуючий партнер агентства «РR-Service», віце-президент Української ліги зі зв'язків з громадськістю, член IPRA, кандидат економічних наук, доцент Міжнародного інституту бізнес-освіти КНЕУ) «За здравый смысл и адекватность PR-проекта».

Як стверджують студенти СумДУ, «Золотий компас» – це не лише здобуття нових знань та навичок, а й підвищення професійної компетенції. Також у рамках конкурсу учасники мали можливість відвідати ІІІ Міжнародний фестиваль маркетингових технологій «Ремаркетинг-2011».

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]