Разом із науковою спільнотою з усіх континентів завідувач кафедри економіки та бізнес-адміністрування СумДУ, д.е.н., проф. Леонід Мельник розглянув питання сталого розвитку під час Всесвітнього наукового форуму, що проходив наприкінці листопада у Ріо де Жанейро (Бразилія).
Тематика форуму торкалася засобів і методів забезпечення сталого розвитку, а саме екологічної безпеки, економічної стабільності і соціального добробуту майбутніх поколінь планети.
У виступах провідні вчені світу піднімали найбільш гострі економічні, соціальні та екологічні проблеми участі наукової громадськості у забезпеченні сталого розвитку. Зокрема, порушувалися проблеми ефективного використання природних ресурсів, освіти, інноваційної політики, подолання соціальної та економічної нерівності.
Професор Леонід Мельник, який є директором науково-дослідного Інституту економіки розвитку Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук України, був запрошений до роботи в секції «Роль вищої освіти у створенні критичної маси освітнього потенціалу для сталого розвитку».
Своїм запитанням «Хто у кого повинен вчитися: студенти у викладачів або викладачі у студентів» він ініціював дискусію. Її учасники дійшли висновку, що процес навчання має бути взаємним. Студенти як потенційні носії інтересів майбутнього покоління повинні бути активними суб’єктами освітнього процесу, що формують його проблематику. Викладачі ж, маючи певний досвід, повинні виступати своєрідними носіями соціальної пам’яті. При цьому роль інтерактивних методів навчання має постійно зростати.
Для довідки: науково-дослідний Інститут економіки розвитку Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук України діє в Сумському державному університеті з 2006 року. У його складі працюють понад 50 науковців СумДУ, що здійснюють наукові дослідження зекономіки стійкого розвитку, інноваційного менеджменту, екологічної економіки, маркетингу інновацій, економіки ресурсозбереження, економіки інновацій, екологічного маркетингу тощо.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності