24 червня в Сумському державному університеті науковці, представники влади, громадських організацій та медійники обговорили проблеми гендерної дискримінації в рекламі на засіданні «круглого столу».
У ході активної дискусії експерти на конкретних прикладах розглянули гендерні стереотипи в рекламі, обговорили експертизу реклами, принципи державної політики з попередження дискримінації за гендерними ознаками тощо.
Учасники дійшли висновків, що запобігти розповсюдженню сексизму в рекламі та звільнити інформаційний простір Сумщини від гендерної дискримінації можна у співпраці державних установ, громадянського суспільства та науковців.
«Цей напрям роботи є логічним продовженням активної інформаційної і соціальної політики університету, який має значні напрацювання у сфері гендерних досліджень, маркетингу, а також готує фахівців з журналістики та реклами і зв’язків з громадськістю», – зазначила директор гендерного ресурсного центру СумДУ, співголова ГО «Центр громадських ініціатив «Інтелект Сумщини»» Ніна Світайло. Вона додала, що силами науковців СумДУ було створено гендерний портрет Сумської області, на основі якого і надалі реалізовуватимуться ініціативи з протидії проявам дискримінаційної реклами.
На переконання радника голови Сумської облдержадміністрації Віктора Бобиренка, можливості Сумського державного університету дозволяють вишу втілювати проекти, що сприяють утвердженню в суспільстві культури гендерної рівності.
Генеральний директор Української асоціації маркетингу Ірина Лилик зазначила, що досвід СумДУ з гендерних питань корисний для всієї держави. За її словами, Індустріальний гендерний комітет з реклами та його представництво на Сумщині готові тісно співпрацювати з університетом і владою. Член ради УАМ, професор СумДУ Сергій Ілляшенко ознайомив учасників заходу із завданнями та планами роботи регіонального представництва асоціації. В ході обговорення були окреслені спільні кроки присутніх з поліпшення інформаційно-рекламного простору на Сумщині.
Організатори засідання – Сумський державний університет у партнерстві з Українською асоціацією маркетингу та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності