8 жовтня студенти Сумського державного університету генерували креативні ідеї під час бізнес-гри з розвитку підприємницьких якостей, яка була організована спільно з Сумською торгово-промисловою палатою.
«Сучасні студенти здатні розв’язувати значущі питання для розвитку економіки Сумщини. Ідеї молоді – неочікувані, часом навіть провокативні. Для студентів сьогоднішня гра – це майданчик для втілення їх креативності, а для викладачів – це ще один спосіб вдосконалення власної педагогічної майстерності», – зазначила декан факультету підвищення кваліфікації та післядипломної освіти СумДУ Вікторія Божкова.
За правилами, за годину команди мали запропонувати інноваційні бізнес-ідеї для співробітництва з Сумською ТПП. У фіналі гри студенти презентували бізнес-проекти членам журі та присутнім. Озвучивши ідею, кожна з команд мала визначити цільову аудиторію, необхідні ресурси, структуру витрат, ключових партнерів тощо.
Серед студентських ідей – створення всеукраїнської асоціації торгово-промислових палат, відкриття центру 3D-технологій,центру альтернативної енергетики,започаткування обласної виставки реклами і маркетингу,проведення семінарів з Team building та інші.
«Під час гри ми набуваємо вмінь працювати в команді, розкриваємося як майбутні підприємці, показуємо себе перед керівництвом підприємства. Особисто я навчилася працювати в командні, виступати на публіці, спілкуватися з аудиторією», –розповіла майбутній інженер-матеріалознавець, неодноразова учасниця бізнес-ігор Марина Шостак.
Гра використовує досвід, напрацьований викладачами СумДУ в рамках проекту TEMPUS «Створення міжуніверситетських стартап-центрів для студентської інноваційної діяльності», а також в рамках програми підвищення кваліфікації «З інноваційної педагогічної діяльності». Захід організували факультет підвищення кваліфікації та післядипломної освіти та стартап-центр СумДУ «NewGeneration».
Попередні ділові ігри проходили на базі ТОВ «Горобина», концерну «Укрросметал». Найближчим часом заплановано проведення бізнес-ігор спільно з ТОВ «Керамейя».
Відділ інформаційно-рекламної діяльності