Дата публікації:
20 листопада 2014
Кількість переглядів:
969
Поділитися:

13 листопада Вчена рада СумДУ розглянула стан і завдання щодо поширення технологій e-learning, відповідного методичного забезпечення і організації аудиторної та самостійної роботи студентів усіх форм навчання.

Ректор СумДУ Анатолій Васильєв зазначив: «Це перше відкрите обговорення навчального процесу 2015-2016 року. Воно викликане реформою системи вищої освіти, яка передбачає значні зміни в навчальному процесі, зокрема збільшення ваги самостійної роботи студентів, суттєве підвищення кількості дисциплін за вибором, зміну традиційної ролі викладача на координатора процесу індивідуального навчання студента, більш ефективне застосування системи e-learning тощо».

Вчена рада прийняла низку рішень з цього актуального питання. Зокрема, щоби створити можливості для ефективної самостійної роботи студентів, починаючи з 2015-2016 навчального року для всіх навчальних планів встановлено такі нормативи щотижневого аудиторного навчального навантаження студентів: «бакалавр» (та «спеціаліст» медичного спрямування) - не більше ніж 22 години для студентів першого курсу, інші курси - не більше ніж 20 годин; «магістр» (та «спеціаліст» крім спеціальностей медичного спрямування) – 16 годин. Розробку перехідних навчальних планів та іншої нормативної документації Вчена рада визначила першочерговим завданням з терміном завершення не пізніше 10 лютого 2015 року. Також передбачено поширення технологій e-learning та впровадження електронних навчальних матеріалів в рамках сучасних підходів до організації аудиторної та самостійної роботи студентів.

Повний текст рішення Вченої ради.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]