З 2015 року збільшено ліцензований обсяг з підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». За денною формою навчання обсяг зріс з 50 до 75 осіб, за заочною – з 15 до 75 осіб.Підготовку здійснює кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю.
Магістранти спеціальності «Маркетинг» вивчають технології проведення ринкових маркетингових досліджень; рекламу і стимулювання збуту; формування збутової мережі і системи товароруху; формування товарної політики; розроблення маркетингової цінової політики; управління маркетингом на підприємстві; маркетинг інновацій; застосування інформаційних технологій і систем у маркетингу; мерчандайзинг тощо.
Загалом ліцензовані обсяги в СумДУ зросли на 295 місць за 6 спеціальностями трьох факультетів: технічних систем та енергоефективних технологій, економіки та менеджменту, іноземної філології та соціальних комунікацій.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності