Дата публікації:
21 червня 2019
Кількість переглядів:
842
Поділитися:

20 червня відбулося підсумкове засідання вченої ради Сумського державного університету у 2018-2019 навчальному році. На порядок денний були винесені питання по затвердженню документів загальноуніверситетської нормативної бази, підсумували здобутки з наукової діяльності за 2019 рік, обговорили пріоритетні цілі на новий навчальний рік, шляхом таємного голосування вирішено питання про присвоєння вчених звань доцента та професора науково-педагогічним працівникам СумДУ.

Директорка навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького Тетяна Васильєва виступила із доповіддю щодо стану забезпечення якості підготовки фахівців та розвитку наукової діяльності інституту. Заслухавши виступ, вчена рада відзначила, що в інституті проведена значна робота по створенню та вдосконаленню системи якості підготовки фахівців та розвитку наукової діяльності: за результатами рейтингу структурних підрозділів СумДУ у 2016 р. та 2017 р.  ННІ ФЕМ ім. Олега Балацького посідав друге, а за результатами 2018 р. – перше місце; за 2016-2018 рр. в ННІ ФЕМ ім. Олега Балацького започатковано 9 освітніх програм різних рівнів, більшість з яких є міждисциплінарними за змістом, реалізуються у тісній співпраці з бізнес-об’єднаннями та міжнародними професійними асоціаціями, до навчального процесу залучаються практики; за 2016-2018 рр. майже у 5 разів збільшилась кількість виданих за кордоном монографій та більш ніж в 1,5 рази – кількість публікацій у базах Scopus та WOS; за 2016-2018 рр. кількість перемог студентів у всеукраїнських олімпіадах збільшилася майже вдвічі, у конкурсах наукових робіт МОНУ – у 1,5 рази, участь студентів у бюджетних НДР з оплатою праці – в 1,75 рази.  Крім зазначених пунктів, директорка інституту називала й інші позитивні аспекти функціонування ННІ ФЕМ імені О.Балацького.

Водночас, вчена рада звернула увагу на вирішення проблемних питань ННІ ФЕМ ім. Олега Балацького, у тому числі: недостатній рівень заповнення студентами місць ліцензованого обсягу підготовки за окремими спеціальностями; необхідність подальшого впровадження сучасних технологій навчання, в тому числі дистанційного та змішаного; необхідність подальшого розвитку публікаційної активності та грантової наукової діяльності колективу інституту тощо.

Також із доповіддю виступив директор Департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів Сумського державного університету Дмитро Циганюк, ознайомивши присутніх зі змінами до Правил прийому до аспірантури у 2019 році. 

Наприкінці засідання було затверджено план роботи вченої ради університету на 2019-2020 навчальний рік.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]