14 квітня закінчився перший цикл вебінарів-тренінгів від фахівців-практиків в сфері маркетингу. З переходом на дистанційні технології навчання студенти отримали можливість обговорити актуальні фахові питання з представниками компаній – потенційних роботодавців.
Так, 1 квітня студенти та всі бажаючі пройшли тренінг від Валентини Баштової - засновниці FoxyGen IT, керівника відділу маркетингу "ТРЦ Атріум". Основні Інсайти тренінгу: оновлення Facebook, Instagram, Google; рольові ігри в маркетингу та їх специфіка.
З квітня Данііл Вем, засновник SMM Cluster, кризис-маркетолог, автор курсів із SMM та інтернет-маркетингу, презентував свій досвід з такої тематики: нейромережа Facebook; створення рекламних кабінетів; енгейджмент постів.
4 квітня Володимир Рудика, СЕО рекламного агентства "RG Region", запропонував відповіді на питання: що таке криза для сучасного підприємства, як оцінити її вплив на діяльність компанії; внутрішні процеси оптимізації діяльності; як бізнес реагує на зміни у країні; інструменти подолання кризових явищ на підприємстві.
14 квітня до маркетологів приєдналася Даша Шигаєва, директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers, експерт з п’ятнадцятирічним стажем у сфері цифрового маркетингу, яка спланувала та реалізувала більше 100 проєктів для таких компаній як: Carlsberg, UNICEF, Johnson&Johnson, EBRR, Imperial Tobacco, Danone, Bosch, Pfizer та багато інших. Основні інсайти тренінгу: інтернет маркетинг (онлайн-аудиторія, digital-кампанії, канали комунікації); digital тренди (поведінка netizenship, вебплатформи, тренди контент-маркетингу); ринок (digital сегмент в грошах і відсотках, digital агентства); reading list для занурення в цифру.