Дата публікації:
13 травня 2020
Кількість переглядів:
3312
Поділитися:

Загальнонаціональний карантин, хоч і вніс певні корективи в освітній процес та організацію життєдіяльності Сумського державного університету, проте жодним чином не позначився на якості та ефективності роботи.

В університеті продовжується стабільний робочий процес. Колектив наполегливо працює над виконанням визначених планів і завдань, адже пріоритети діяльності закладу залишаються незмінними. Усі служби та структурні підрозділи взаємодіють чітко і злагоджено.

Особливість роботи під час карантину – дотримання відповідних санітарно-гігієнічних норм. В університеті створені безпечні умови праці: здійснюється систематична обробка приміщень та поверхонь дезінфікуючими засобами. Усі співробітники використовують засоби індивідуального захисту. Обов’язкова вимога в умовах карантинного періоду – дезінфекція рук.

Перефразовуючи знаменитий вислів К. Станіславського, що театр починається з вішалки, в нашому випадку – університет починається з чистоти прилеглої території. Про це невтомно дбають працівники господарської частини: косять траву, прибирають сміття та старе гілля, доглядають за квітниками. Робота кипить, як у мурашнику, але з дотриманням соціальної дистанції.

Час, коли за вимушених обставин здобувачі освіти не відвідують університет, а навчаються дистанційно з місць проживання, якраз сприятливий для проведення в кампусах закладу ремонтних робіт, аби після завершення карантину студенти продовжили навчання вже в оновлених, красивих аудиторіях.

В університетських їдальнях вирує активне повсякденне життя. Працівники комплексу громадського харчування займаються приготуванням смачних обідів для мешканців гуртожитків, а це – переважно іноземні студенти, які на час карантину залишились тут і продовжують навчання. Усі робочі процеси на кухнях виконуються з належним дотриманням санітарно-протиепідемічних вимог.

Щодень триває невпинна робота підрозділів, які здійснюють фінансову діяльність, дбають про вчасне нарахування та виплату заробітних плат і стипендій, займаються юридичним оформленням документів, опрацьовують вхідну та вихідну кореспонденцію.

Засідання ректорату проводяться за робочим графіком, але за нинішніх обставин – в онлайн-режимі. У дистанційному форматі відбувається обговорення актуальних питань, нагальних проблем та завдань, визначаються подальші плани роботи.

«Філософія СумДУ – це безперервний розвиток», - таку формулу успіху закладу, що входить в топову групу кращих вітчизняних університетів, неодноразово висловлював ректор СумДУ Анатолій Васильєв. І університет, навіть в умовах карантину, забезпечує цей впевнений і невпинний рух вперед.

Незважаючи на особливості сучасної ситуації, колектив університету сповнений оптимізму, мобілізований до активної роботи. Попереду – завершення навчального року та випуск студентів, вступна кампанія. Немає жодного сумніву, що всі університетські плани неодмінно здійсняться!

 

Сумський державний університет,
вул. Римського-Корсакова,2,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Г, кімната 306
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua