Дата публікації:
13 листопада 2020
Кількість переглядів:
2387
Поділитися:

На засіданні Вченої ради Сумського державного університету, що відбулося 12 листопада, було розглянуто питання активізації залучення роботодавців до практично-орієнтованої підготовки фахівців.

«Університет співпрацює близько з 800 організаціями, серед яких регіональні, вітчизняні та міжнародні компанії, у тому числі ті, що входять до світових та національних рейтингів», - повідомила начальник навчального відділу з практики та інтеграційних зв`язків з замовниками кадрів Альона Євдокимова.

В університеті використовуються ефективні форми практико-орієнтованої підготовки здобувачів, що передбачають суміщення навчального процесу з професійно-орієнтованою діяльністю у філіях кафедр на виробництві, клінічних базах у закладах охорони здоров’я, у навчальних центрах, де провідні фахівці-практики залучаються до освітнього процесу, забезпечують керівництво практикою студентів, курсовими та кваліфікаційними роботами, проводять лабораторні заняття на сучасному матеріально-технічному обладнанні.

Як зазначив перший проректор Василь Карпуша, взірцевою моделлю залучення роботодавців до практично-орієнтованого навчання в університеті є підготовка на спеціальностях Медичного інституту.

Також Василь Данилович відзначив позитивну практику роботи СумДУ з ІТ-компаніями. На базі університету успішно функціонують навчальні центри ІT-компаній NetCracker, PortaOne, MindK, АМС Bridge, Apptimized, Brocoders, у яких на теперішній час працює понад 700 ІТ-фахівців – випускників вишу. Також 26 навчальних та наукових центрів здійснюють свою діяльність за участю іноземних партнерів.

В.о. ректора СумДУ Анатолій Васильєв наголосив на важливій ролі працедавців в організації  освітнього процесу.

«Питання співпраці з роботодавцями в організації практично-орієнтованого навчання – це підвищення якості нашої освіти. Це важливіше, ніж кількість навчальних дисциплін. Необхідно залучати представників бізнес-структур, роботодавців, тобто фахівців-практиків, до тих питань навчального процесу, змісту дисципліни, що не можуть в достатній мірі забезпечуватися викладачами-теоретиками університету», - підкреслив очільник вишу.

Анатолій Васильєв нагадав, що для забезпечення ефективного партнерства з професійними спільнотами університет першим в Україні запровадив створення за кожною спеціальністю експертної ради роботодавців з метою формування компетентісної моделі фахівця,  з урахуванням актуальності сучасним вимогам ринку праці, галузевих особливостей, можливостей працевлаштування.

Зважаючи на досягнення в залученні роботодавців до освітнього процесу, вчена рада відзначила необхідність продовження та поширення ефективної роботи з бізнес-середовищем та окреслила шляхи посилення ролі роботодавців у системі забезпечення якості освітньої діяльності.

У ході засідання в.о. ректора СумДУ Анатолій Васильєв привітав завідувача кафедри фундаментальної юриспруденції та конституційного права навчально-наукового інституту права Віктора Сухоноса з присвоєнням звання «Заслужений професор Сумського державного університету».

Проректор з адміністративно-господарської роботи Анатолій Положій доповів про стан роботи із забезпечення безпеки життєдіяльності університету та відповідних умов праці і навчання. Зокрема, він повідомив про карантинні заходи, спрямовані на запобігання поширенню коронавірусної інфекції, убезпечення масових випадків захворювання працівників та студентів на COVID-19.

«Запроваджено дистанційне та змішане навчання (у залежності від визначеного відповідними органами рівня карантинних обмежень), масковий режим, посилення пропускного режиму із обов’язковою термометрією, обмеження в роботі низки структурних підрозділів СумДУ. Регулярно здійснюється обробка поверхонь, місць контакту рук (перила, ручки дверей, ліфти) дезінфекційними засобами, провітрювання та прибирання приміщень, вибіркова дезінфекція, на вході всіх корпусів університету встановлені дозатори зі спиртовмісними антисептиками для рук. Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед співробітників та здобувачів освіти щодо особистої гігієни та профілактики захворювання на COVID-19», - наголосив проректор.  

У рішенні вченої ради визначено подальші заходи, спрямовані на підвищення ефективності функціонування системи охорони праці та пожежної безпеки, збереження життя і здоров’я працівників університету та здобувачів освіти, створення безпечних умов для праці і навчання, запобігання можливим надзвичайним ситуаціям та недопущення випадків травматизму. Крім того, вчена рада прийняла низку документів загальноуніверситетської нормативної бази тощо.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]