25 квітня Сумський державний університет із робочим візитом відвідала голова підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Юлія ГРИШИНА.
Під час наради за участі представників менеджменту СумДУ, ректорів ЗВО Сумської області, обласної військової адміністрації, а також народних депутатів України Тетяни СКРИПКИ, Михайла АНАНЧЕНКА та Антона ШВАЧКА було обговорено актуальні питання діяльності закладів вищої освіти області та організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Юлія ГРИШИНА повідомила, що для неї дуже важливо було особисто зустрітися із керівниками ЗВО Сумщини, оцінити стан інфраструктурних об’єктів університетів і їх готовність забезпечувати освітній процес.
Ректор СумДУ Василь КАРПУША ознайомив гостей із особливостями організації навчального процесу з використанням власних онлайн-платформ університету, можливостей онлайн-студій, а також лабораторії віртуальної та доповненої реальності.
«Ми були готові до проведення онлайн-навчання ще задовго до пандемії коронавірусу, тому і зараз необхідність організувати навчальний процес в дистанційному режимі не стала для нас викликом», – підкреслив Василь КАРПУША. Він також зазначив, що наразі більшість студентів мають стабільний зв’язок і активно відвідують онлайн-заняття. Висока активність і бажання навчатися саме в синхронному режимі спостерігається, зокрема, серед іноземних студентів.
Особливу увагу учасники наради зосередили на окремих аспектах вступної кампанії в умовах воєнного стану, зокрема, організації національного мультипредметного тестування.
Василь КАРПУША наголосив на готовності СумДУ взяти участь в проведенні процедури тестування.
Голова вченої ради Анатолій ВАСИЛЬЄВ озвучив пропозиції університету щодо організації вступної кампанії в прикордонних областях України, зокрема, спрощеної системи вступу в умовах воєнного стану, а також порядку прийому на навчання іноземних студентів.
Зі свого боку Юлія ГРИШИНА висловила готовність надавати максимальну підтримку для повноцінного функціонування закладів вищої освіти в ситуації, що склалася, сприяти збереженню контингенту й науково-освітнього потенціалу кожного університету.