15 вересня в Сумському державному університеті відбулось перше в цьому навчальному році засідання ради із забезпечення якості вищої освіти.
«Бажаю усім, щоб цього року ми плідно попрацювали, прийняли правильні рішення, посилили деякі процеси, і щоб діяльність університету в цілому була переможною!», - зазначив голова ради з якості Анатолій ВАСИЛЬЄВ.
Про заходи щодо забезпечення академічної доброчесності в СумДУ учасників засідання поінформував керівник Групи сприяння академічної доброчесності Артем АРТЮХОВ.
У 2020-2022 роках розбудова системи забезпечення академічної доброчесності в освітньо-науковій діяльності співробітників, здобувачів вищої освіти та здобувачів наукового ступеня доктора наук реалізовувалась у СумДУ за кількома напрямами: зокрема, це розробка і вдосконалення нормативної бази, виконання основних її вимог, а також інформаційно-технологічна діяльність, модернізація освітніх програм, підвищення кваліфікації співробітників.
Із 2021 року університет є учасником проєкту Academic Integrity and
Quality Initiative, що адмініструється Американськими Радами з міжнародної освіти та спрямований на розбудову університетських систем забезпечення академічної доброчесності. Цього ж року почалось виконання проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), мета якого – створення доброчесного освітнього і наукового середовища здобувачів освіти.
Комплект нормативних документів СумДУ із забезпечення академічної доброчесності в освітньо-науковій діяльності взято за основу при розробці НАЗЯВО «Рекомендацій ЗВО щодо розвитку систем забезпечення академічної доброчесності» та інших документів з акредитації освітніх програм.
У той же час рада з якості зазначила, що, незважаючи на проведені заходи, робота з розвитку університетської системи забезпечення академічної доброчесності потребує подальшого посилення і конкретизації. Серед напрямів – створення нових інструментів популяризації та дотримання академічної доброчесності з огляду на підвищення ролі онлайн-навчання, впровадження принципів відкритої науки, активізація студентського самоврядування у формуванні політики академічної доброчесності, розбудова механізмів взаємодії між здобувачами вищої освіти і співробітниками університету.