×

Повідомлення

PLG_SUMDU_FIELDS_GALLERY_IMAGE_ERROR
Дата публікації:
29 вересня 2022
Кількість переглядів:
1298
Аудіоверсія:
Поділитися:

У рамках співпраці Сумського державного університету з освітнім закладом міста Ліверпуль на цю тему 29 вересня відбувся вебінар. Представники британського університету-побратима поділились практиками з медіа- та маркетингових стратегій.

Англійських колег привітали перший проректор СумДУ Сергій ЛЄОНОВ та начальник управління міжнародного співробітництва Костянтин КИРИЧЕНКО. Модератором вебінару виступила начальник Медіа-центру Марина ОСЮХІНА.

Як зазначив Сергій ЛЄОНОВ, команди фахівців Ліверпульського університету упродовж останніх кількох місяців надавали допомогу нашому закладу в різних напрямках діяльності. Зокрема, результатом співпраці з медіа-комунікацій та маркетингових стратегій перший проректор назвав успішне проведення в СумДУ вступної кампанії. Збільшення контингенту здобувачів освіти відбулося за усіма освітніми ступенями. До речі, відоме гасло СумДУ під час вступної кампанії «Озброєні освітою» – ідея британських фахівців з медіа-стратегій.

«Університет міста Ліверпуль пишається тим, що є побратимом Сумського державного університету у рамках програми «Ініціатива єднання». Ми розгорнули багатогранну співпрацю. Потужним напрямом партнерства є створення спільної навчальної платформи, обмін онлайн-матеріалами», - підкреслив проректор з освіти університету Ліверпуля Гевін БРАУН. Він наголосив на важливості для студентської молоді застосування здобутих знань і навичок у відбудові України після перемоги, висловив підтримку СумДУ у цей складний час і сподівання після закінчення війни активно розвивати академічну мобільність між університетами-побратимами.

Команда фахівців з Ліверпуля презентувала учасникам зустрічі напрацювання з проведення профорієнтаційної роботи, просування бренду закладу і специфіки наповнення контентом соціальних медіа, представила успішні віртуальні практики.

Тім СІМАНС, директор із зовнішніх зв’язків Ліверпульського університету, відзначив важливість співпраці зі стейкхолдерами. Також він назвав три основні напрями роботи очолюваної ним команди – це маркетингові стратегії, комунікація з медіа та громадськістю, розвиток зв’язків з випускниками. До речі, як зауважив Костянтин КИРИЧЕНКО, представники СумДУ, які пройшли навчання у літній школі Ліверпульського університету, отримали запрошення увійти до асоціації випускників британського закладу.

Учасники вебінару з Сум цікавились, як реагують у Ліверпульському університеті на поведінку конкурентів, яку маркетингову стратегію наразі там вважають більш перспективною – офлайн чи диджитал тощо.

Фінальний акорд зустрічі – вдячність представників СумДУ британським колегам за конструктивні презентації та намір учасників з обох країн продовжувати реалізацію спільних успішних проєктів.

Сумський державний університет,
вул. Римського-Корсакова,2,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]