Команда проєкту «AICE – With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe» представила студентській спільноті України свій курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель».
На курс зареєструвалось більше 2200 слухачів, і перші зустрічі показали зацікавленість здобувачів вищої освіти у тому, щоб стати «агентами змін» та взяти на себе нелегку місію промоції принципів академічної доброчесності.
Курс триватиме 8 тижнів. Упродовж цього часу розробники намагатимуться відповісти на питання:
- Який він, сучасний та доброчесний здобувач освіти?
- Чим озброєний здобувач освіти у боротьбі за академічну доброчесність?
- Інституційна культура академічної доброчесності: як її «відчути» та сформувати?
- Порушення академічної доброчесності: які вони, як їх попередити і як з ними боротись?
- Яка роль здобувача освіти у формуванні системи забезпечення якості освіти у закладі, де він навчається.
- Як впливати на забезпечення академічної доброчесності за межами власного закладу освіти? Чи це потрібно і як це реалізувати?
- Академічна доброчесність та міжнародна діяльність: як стати відомим у міжнародному співтоваристві?
- Академічна доброчесність та відкрита наука: у чому користь «відкритості» для здобувача освіти?
- Імерсивні технології навчання: «занурюємось» у процес.
- Як, граючи, сформувати доброчесне середовище у закладі освіти?
Із відеозаписами зустрічей у рамках курсу можна ознайомитись на каналі «Доброчесні ефіри».
Для довідки: Курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» є продовженням циклу активностей, які було організовано в рамках проєкту ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055 «AICE - With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe», який співфінансується Виконавчим агентством ЄС з освіти, аудіовізуальних засобів та культури в рамках напряму «Жан Моне» Програми Erasmus+.
Проєкт AICE присвячений впровадженню кращого досвіду країн ЄС у забезпеченні академічної доброчесності в освітній діяльності закладів освіти, визначення ролі здобувачів освіти, викладачів та менеджменту університету у формуванні доброчесного освітнього середовища.