Дата публікації:
30 червня 2023
Кількість переглядів:
521
Поділитися:

Учасники зібрання 29 червня розглянули низку актуальних питань, підбили підсумки роботи вченої ради, ради з якості і наукової ради у 2022-2023 навчальному році та визначили ефективність впливу їх рішень на відповідні напрямки діяльності університету.

Розпочалось засідання із вручення атестатів професора і доцента, грамот МОН України та СумДУ. Цю почесну місію виконали ректор університету Василь КАРПУША та голова вченої ради Анатолій ВАСИЛЬЄВ.

Про стан забезпечення якості підготовки фахівців та розвитку наукових досліджень на факультеті іноземної філології та соціальних комунікацій учасників засідання поінформувала декан Олена СУШКОВА.

Вона зазначила, що факультетом виконується значний обсяг робіт, спрямованих на вдосконалення організації освітньої діяльності, підвищення якості підготовки фахівців, використання нових форм і методів навчання, підвищення якості методичного забезпечення, підготовку науково-педагогічних кадрів, розвиток наукових досліджень. Вона зосередила увагу на освітній і науковій активності студентів, перемогах у конкурсах та олімпіадах, міжнародній академічній мобільності, виконанні договорів і грантів, визначила перспективи діяльності факультету.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції щодо окремих аспектів розвитку факультету висловили профільні проректори університету Інна ШКОЛЬНИК, Анатолій ЧОРНОУС і Сергій ЛЄОНОВ.

«Ми бачимо, що факультет займається питаннями підвищення власних позицій в загальноуніверситетському рейтингу, зокрема працює над поліпшенням якості діяльності в Інтернет та медіа-просторі, позанавчальній роботі, формуванні контингенту, а також якості навчально-наукової роботи студентів. За більш ніж десятьма показниками факультет – на першому місці. І хоч загальне його місце рейтингу є не надто високим, факультет демонструє свою здатність до розвитку», – зазначив голова вченої ради Анатолій ВАСИЛЬЄВ.

Ректор СумДУ Василь КАРПУША відзначив націленість факультету ІФСК на результат, підкреслив важливість гуманітарної складової діяльності класичного університету, звернув увагу на те, що спеціальності факультету найближчим часом можуть стати більш затребуваними у зв’язку зі змінами, що відбуваються в країні, отже, матимуть значення і для визначення пріоритетних напрямків розвитку університету. 

Серед інших питань, що розглядалися під час засідання вченої ради, жваве обговорення викликало затвердження версії 02 Політики рівності Сумського державного університету. Зокрема вчена рада акцентувала увагу на необхідності визначення шляхів реалізації деяких аспектів зазначеного документу.

Також було затверджено низку інших документів загальноуніверситетської нормативної бази:

  • Про внесення змін до Положення про формування накладних витрат науково-дослідної частини Сумського державного університету;
  • Положення про організацію оцінювання здобувачами вищої освіти якості освітніх програм, що реалізуються у Сумському державному університеті (версія 02);
  • Положення про систему рейтингового оцінювання зайнятості студентів позанавчальною діяльністю та її результативності (версія 04);
  • Положення про освітні програми вищої освіти (версія 04);
  • Положення про Психологічну службу;
  • Положення про Центр ветеранського розвитку;
  • Положення про Відокремлений структурний підрозділ «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету» (версія 02);
  • Положення про Відокремлений структурний підрозділ «Шосткинський фаховий коледж імені Івана Кожедуба Сумського державного університету» (версія 02).

Також вчена рада підбила підсумки роботи у 2022-2023 навчальному році і затвердила план роботи на 2023-2024 навчальний рік.

 

 

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]