26 лютого у Сумському державному університеті відбулася «Інженерна школа-2024 «Прокачай в собі інженера», яку спільно організували департамент доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи і факультет технічних систем та енергоефективних технологій.
У заході взяли участь учні 9-10 класів ЗОШ № 15 м. Суми.
Кількагодинною програмою інженерної школи було передбачено низку активностей, передовсім, цікаві лекції на тематику спеціальностей факультету ТеСЕТ: «Задзеркалля» (лектор Світлана БОЛЬШАНІНА, завідувач кафедри теоретичної та прикладної хімії), «Філософія механіки в прикладах та задачах» (Дмитро ЖИГИЛІЙ, доцент кафедри комп’ютерної механіки імені Володимира Марцинковського), «Енергозбереження» (Сергій АНТОНЕНКО, доцент кафедри прикладної гідромеханіки), «Як технології змінюють світ» (Надія ХАРЧЕНКО, доцент кафедри прикладного матеріалознавства і технології конструкційних матеріалів), «Системи, що працюють з рідинами: сучасність і перспективи» (Олександр РАТУШНИЙ, доцент кафедри прикладної гідроаеромеханіки), «Квітковий бізнес: як заробити на штучному холоді» (Юрій МЕРЗЛЯКОВ, доцент кафедри технічної теплофізики).
Після кожної лекції учасники відповідали на запитання вікторини, переможці якої отримували сувенірну продукцію з брендом СумДУ, а під час перерви на брейк-каву усі учасники поласували смаколиками від Комплексу громадського харчування СумДУ.
Як відзначив Юрій МЕРЗЛЯКОВ, директор департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи СумДУ, такі проєкти є ефективною практикою залучення школярів, майбутніх абітурієнтів до свідомого вибору професії. Університет організовує численні профорієнтаційні заходи з метою ознайомлення школярів з різними спеціальностями, які можна здобути в СумДУ, допомогти визначитися з подальшими кар’єрними перспективами. Що стосується інженерного напрямку, то Україна має багато конструкторських та виробничих потужностей, тож, потребує фахівців для відповідної галузі. До того ж, інженерні знання і навички стануть у нагоді для започаткування власного бізнесу і заробітку.
«Сподіваємось, що цей проєкт зацікавить учнів, дасть можливість зрозуміти, що професія інженера – цікава, престижна, затребувана і перспективна», – наголосив представник департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи.