Розпочалося засідання з урочистої частини – вручення атестатів професора, доцента та старшого дослідника науковим і науково-педагогічним працівникам університету.
Особливою подією стало присвоєння звання «Почесний доктор СумДУ» двом представникам Університету м. Ліверпуль (Велика Британія) – проректору з освіти, інституційному координатору твінінг-партнерства з СумДУ професору Гевіну Марку БРАУНУ та професору кафедри комп’ютерних наук, координатору дослідницького і наукового твінінг-партнерства з СумДУ професору Ігорю ПОТАПОВУ.
Далі члени ради розглянули питання щодо присвоєння вчених звань співробітникам університету.
Про стан якості підготовки фахівців і розвиток наукової діяльності на факультеті іноземної філології та соціальних комунікацій поінформувала декан Олена СУШКОВА. Вона зазначила, що факультет демонструє стійкий розвиток у забезпеченні якості освіти, впровадженні нових методів навчання та активізації наукових досліджень. Зокрема, за результатами оцінювання здобувачами якості освітнього процесу факультет ІФСК входить до трійки найкращих серед структурних підрозділів університету, а серед здобувачів ступеня «доктор філософії» – посідає перше місце. У 2024 році факультет був другим у рейтингу університету за формуванням контингенту студентів та першим – за впровадженням елементів неформальної освіти. Також протягом останніх років підрозділ наростив науковий потенціал: має найвищу категорію за результатами державної атестації у галузі «Гуманітарні науки та мистецтво», отримав державне фінансування наукового проєкту за конкурсом МОН України і залучив гранти Національного фонду досліджень. Обсяг базового фінансування наукової діяльності зріс із 47,5 тис. грн у 2023 році до 753,1 тис. грн у 2025-му.
На моделі організаційно-методичного забезпечення освітнього процесу у СумДУ зосередила увагу перша проректорка Інна ШКОЛЬНИК.
Вона підкреслила, що університет сформував ефективну модель внутрішньої системи забезпечення якості освіти, засновану на принципах студентоцентризму, академічної доброчесності, інтеграції освіти, науки та практики, а також цифровізації освітніх процесів.
Модель базується на Стандартах і рекомендаціях щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG) та охоплює шість ключових компонентів: нормативно-правовий, організаційно-управлінський, методичний, кадровий, інформаційно-цифровий і контрольно-аналітичний.
В університеті впроваджено цифрову модель управління освітніми програмами, що забезпечує автоматизоване формування й погодження освітніх документів через системи «Каталог освітніх програм», «Навчальні плани» та «Робочі програми навчальних дисциплін». Це сприяє відкритості, прозорості та єдності стандартів освітньої діяльності.
Також у СумДУ розширюють можливості здобувачів у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій через широкий вибір вибіркових дисциплін, що стимулює міждисциплінарність і розвиток універсальних компетентностей.
Наприкінці засідання вчена рада затвердила сертифікатні програми, ухвалила рішення щодо інших питань порядку денного.


укр
eng