Фаховий науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» увійшов до 60 найкращих електронних видань України. Рейтинг сформовано за результатами дослідження статистики використання електронних версій наукової періодики України з 1741 існуючих наукових видань.
Нагадаємо, електронний журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій», започаткований кафедрою маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету. У порівнянні з минулим роком журнал піднявся у рейтингу на чотири позиції. Відтак наукове видання СумДУ покращило свійрейтинговий стан і залишається найбільш затребуваним виданням серед наукових видань Сумщини. Детальніше на офіційному сайті Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності