25-26 квітня завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету, професор Сергій Ілляшенко взяв участь у XIII Міжнародній науково-практичній конференції «Практика використання концепції маркетингу підприємствами та підприємницькими структурами», яка проходила в online режимі.
Під час роботи конференції висвітлювалися питання застосування маркетингу в контексті різних сфер використання, досліджено еволюцію маркетингових концепцій та розглянуто інноваційні аспекти сучасного маркетингу. Доповідь «Маркетинг екологічних інновацій: місце і роль серед концепцій розвитку маркетингу, основні завдання» викликала жваву дискусію.
Загалом у конференції взяли участь представники багатьох вищих навчальних закладів, підприємств і організацій із 17 країн світу, зокрема: України , США, Албанії, Сербії, Угорщини, Естонії, Росії, Дагестану, Болгарії, Уругваю та ін.
Нагадаємо, що кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ вже давно має партнерські стосунки із колегами з Дагестану. Так, наукові журнали «Маркетинг і менеджмент інновацій» та «Вопросы структуризации экономики» є партнерами, між якими налагоджується обмін публікаціями.
Богдан Шелудяк