Дата публікації:
27 квітня 2012
Кількість переглядів:
1138
Поділитися:

25-26 квітня завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету, професор Сергій Ілляшенко взяв участь у XIII Міжнародній науково-практичній конференції «Практика використання концепції маркетингу підприємствами та підприємницькими структурами», яка проходила в online режимі.

Під час роботи конференції висвітлювалися питання застосування  маркетингу в контексті різних сфер використання, досліджено еволюцію маркетингових концепцій та розглянуто інноваційні аспекти сучасного маркетингу. Доповідь «Маркетинг екологічних інновацій: місце і роль серед концепцій розвитку маркетингу, основні завдання» викликала жваву дискусію.

Загалом у конференції взяли участь представники багатьох вищих навчальних закладів, підприємств і організацій із 17 країн світу, зокрема: України , США, Албанії, Сербії, Угорщини, Естонії, Росії, Дагестану, Болгарії, Уругваю та ін.

Нагадаємо, що кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ вже давно має партнерські стосунки із колегами з Дагестану. Так, наукові журнали «Маркетинг і менеджмент інновацій» та «Вопросы структуризации экономики» є партнерами, між якими налагоджується обмін публікаціями.

Богдан Шелудяк

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua