Студенти кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету пройшли у фінал VI міжнародного студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас». Він пройшов на базі Харківського національного економічного університету.
За перемогу боролися близько 600 студентів із 45 вищих навчальних закладів п’яти країн: України, Білорусії, Казахстану, Польщі та Росії. Конкурс проходив у 3 етапи: відбірковий (55 команд), фінал (28 команд) та суперфінал (4 команди). Тема конкурсу цього року - «Вуз як бренд».
Команда студентів СумДУ у складі Анастасії Жолудєвої, Світлани Аксьонової, Юлії Сірик та Марини Хижняк під керівництвом творчого наставника кандидата економічних наук Олени Міцури, більше ніж пів року розробляли проект бренду «Органи студентського самоврядування СумДУ». У результаті команда СумДУ отримала диплом «За високі результати у фіналі конкурсу».
Окрім того, одним із заходів конкурсу був бізнес-форум, його спікери – харківські та київські піарники відомих національних і міжнародних компаній, рекламних і PR-агенств (McDonald's, life:), Arriba та ін.)
Богдан Шелудяк