Дата публікації:
10 травня 2012
Кількість переглядів:
988
Поділитися:

Студенти кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету пройшли у фінал VI міжнародного студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас». Він пройшов на базі Харківського національного економічного університету.

За перемогу боролися близько 600 студентів із 45 вищих навчальних закладів п’яти країн: України, Білорусії, Казахстану, Польщі та Росії. Конкурс проходив у 3 етапи: відбірковий (55 команд), фінал (28 команд) та суперфінал (4 команди). Тема конкурсу цього року - «Вуз як бренд».

Команда студентів СумДУ у складі Анастасії Жолудєвої, Світлани Аксьонової, Юлії Сірик та Марини Хижняк під керівництвом творчого наставника кандидата економічних наук Олени Міцури, більше ніж пів року розробляли проект бренду «Органи студентського самоврядування СумДУ». У результаті команда СумДУ отримала диплом «За високі результати у фіналі конкурсу».

Окрім того, одним із заходів конкурсу був бізнес-форум, його спікери – харківські та київські піарники відомих національних і міжнародних компаній, рекламних і PR-агенств (McDonald's, life:), Arriba та ін.)

Богдан Шелудяк

               

  • Студенти СумДУ орієнтувалися на «золотий компас»
  • Студенти СумДУ орієнтувалися на «золотий компас»
  • Студенти СумДУ орієнтувалися на «золотий компас»
  • Студенти СумДУ орієнтувалися на «золотий компас»
  • Студенти СумДУ орієнтувалися на «золотий компас»

   

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]