У Сумському державному університеті відбулася VI міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», присвячена десятій річниці із дня заснування кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю. Он-лайн відеотрансляція заходу забезпечила участь науковців із Болгарії, України, Білорусії, Росії та Казахстану.
Упродовж конференції обговорили основні напрямки маркетингу інновацій:
-
управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій,
-
маркетинг освіти, спорту;
-
Internet-маркетинг;
-
управління маркетинговими ризиками інновацій;
-
маркетинг екологічних інновацій тощо;
Також у рамках конференції відбувся «круглий стіл», на якому розглянулиактуальні проблеми та перспективи використання Internet-технологій у маркетингу. Представники вітчизняних підприємств та співробітники кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю виступили з доповідями: «Портрет сучасного Сумчанина» (М. Ю. Карпіщенко, Лабораторія маркетингових рішень), «Можливості використання Web-сайту промисловими підприємствами» (Н. В. Івашова, Агенція маркетингових комунікацій «МАРТ»), «Проблеми та перспективи використання Internet-технологій в освітній сфері» (Ю.С. Шипуліна, СумДУ).
Відділ інформаційно-рекламної діяльності