Дата публікації:
04 жовтня 2012
Кількість переглядів:
751
Поділитися:

У Сумському державному університеті відбулася VI міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», присвячена десятій річниці із дня заснування кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю. Он-лайн відеотрансляція заходу забезпечила участь науковців із Болгарії, України, Білорусії, Росії та Казахстану.

Упродовж конференції обговорили основні напрямки маркетингу інновацій:

  • управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій,

  • маркетинг освіти, спорту;

  • Internet-маркетинг;

  • управління маркетинговими ризиками інновацій;

  • маркетинг екологічних інновацій тощо;

Також у рамках конференції відбувся «круглий стіл», на якому розглянулиактуальні проблеми та перспективи використання Internet-технологій у маркетингу. Представники вітчизняних підприємств та співробітники кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю виступили з доповідями: «Портрет сучасного Сумчанина» (М. Ю. Карпіщенко, Лабораторія маркетингових рішень), «Можливості використання Web-сайту промисловими підприємствами» (Н. В. Івашова, Агенція маркетингових комунікацій «МАРТ»), «Проблеми та перспективи використання Internet-технологій в освітній сфері» (Ю.С. Шипуліна, СумДУ).

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]