Дата публікації:
24 жовтня 2012
Кількість переглядів:
747
Поділитися:

23 жовтня для студентів спеціальностей «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю»  пройшла публічна дуальна лекція «Політична комунікація в рекламі». Її спільно прочитали доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології, реклами та зв’язків з громадськістю Брянського державного університету  (Росія) Валентина Гостеніна та доктор наук із соціальних комунікацій, професор, завідувач секції реклами та зв’язків з громадськістю Сумського державного університету Тетяна Кузнєцова.

Лектори представили студентам поняття «політичний простір», «політична комунікація» та «політична реклама», презентували науково-теоретичні підходи до їх визначення. У свою чергу студенти під час лекції-дискусії висловлювали свою точку зору на політичну комунікацію в умовах плюралізму, а також обговорювали форми існування політичної реклами.

Для майстер-класу студенти-рекламісти підготували власне портфоліо з прикладами різноманітних форм політичної реклами. Під час презентації студенти мали доводити, яка із них є найбільш дієвою та переконливою, а також обговорили переваги та недоліки представленої форми. 

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua