23 жовтня для студентів спеціальностей «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» пройшла публічна дуальна лекція «Політична комунікація в рекламі». Її спільно прочитали доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології, реклами та зв’язків з громадськістю Брянського державного університету (Росія) Валентина Гостеніна та доктор наук із соціальних комунікацій, професор, завідувач секції реклами та зв’язків з громадськістю Сумського державного університету Тетяна Кузнєцова.
Лектори представили студентам поняття «політичний простір», «політична комунікація» та «політична реклама», презентували науково-теоретичні підходи до їх визначення. У свою чергу студенти під час лекції-дискусії висловлювали свою точку зору на політичну комунікацію в умовах плюралізму, а також обговорювали форми існування політичної реклами.
Для майстер-класу студенти-рекламісти підготували власне портфоліо з прикладами різноманітних форм політичної реклами. Під час презентації студенти мали доводити, яка із них є найбільш дієвою та переконливою, а також обговорили переваги та недоліки представленої форми.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності