Дата публікації:
04 березня 2013
Кількість переглядів:
969
Поділитися:

У Сумському державному університеті відбулося чергове засідання наукового гуртка «Креатив» кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю, на якому студенти розглянули приклади прихованої реклами в кіно та дізналися цікаві факти зі сфери сучасного маркетингу.

Працюючи в групах, першокурсники обговорили знайдені у фільмі логотипи закордонних брендів, серед яких – марки машин, спортивного одягу тощо. Студенти не лише ознайомилися на практиці, а й отримали теоретичні знання про маркетинговий прийом «продакт-плейсмент». Вони дізналися, що «прихованою рекламою» називається поява в кіно або телепередачі будь-якого товару чи бренду, розглянули її головну ознаку – непомітність і разом із тим – втручання у свідомість глядача.

Під час засідання студенти дізналися про щорічну премію в області прихованої реклами «Brandcameo Product Placement Awards», лауреатів якої визначили у США наприкінці лютого. Нагорода присуджується за найбільш нав’язливий та найгірший «продакт-плейсмент» в американських фільмах.

Валерія Біленко, студентка МК-21,
відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]