У Сумському державному університеті відбулося чергове засідання наукового гуртка «Креатив» кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю, на якому студенти розглянули приклади прихованої реклами в кіно та дізналися цікаві факти зі сфери сучасного маркетингу.
Працюючи в групах, першокурсники обговорили знайдені у фільмі логотипи закордонних брендів, серед яких – марки машин, спортивного одягу тощо. Студенти не лише ознайомилися на практиці, а й отримали теоретичні знання про маркетинговий прийом «продакт-плейсмент». Вони дізналися, що «прихованою рекламою» називається поява в кіно або телепередачі будь-якого товару чи бренду, розглянули її головну ознаку – непомітність і разом із тим – втручання у свідомість глядача.
Під час засідання студенти дізналися про щорічну премію в області прихованої реклами «Brandcameo Product Placement Awards», лауреатів якої визначили у США наприкінці лютого. Нагорода присуджується за найбільш нав’язливий та найгірший «продакт-плейсмент» в американських фільмах.
Валерія Біленко, студентка МК-21,
відділ інформаційно-рекламної діяльності