15 листопада студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Сумського державного університету представили соціальні відео-, аудіо- ролики та візуальну рекламу, створені на прохання управління Державтоінспекції Сумської області.
Творчі роботи рекламістів мають на меті попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей і молоді та призначені для трансляції у місцевих ЗМІ й розміщення на вулицях міста.
«Поряд із теоретичними знаннями, які студенти отримують під час лекційних і практичних занять, участь у таких проектах сприяє їх становленню як фахівців, здатних створювати готовий рекламний продукт», – переконаний старший викладач, заступник завідувача кафедри журналістики та філології Ярослав Яненко.
«Більшість дорожньо-транспортних пригод трапляється через недотримання правил дорожнього руху, а саме перевищення водіями швидкості, керування у нетверезому стані, некористування пасками безпеки, неуважність на дорогах тощо» – акцентувала старший інспектор УДАІ Вікторія Писаренко. Профілактика ДТП, на її думку, полягає у вихованні відповідальної позиції населення.
Вікторія Писаренко висловила сподівання, що соціальна реклама, розроблена студентами СумДУ, допоможе привернути увагу громадськості до проблем дорожньо-транспортного травматизму, закарбувати у свідомості правило «Прості речі рятують життя».
Відділ інформаційно-рекламної діяльності