Дата публікації:
18 листопада 2013
Кількість переглядів:
798
Поділитися:

15 листопада студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Сумського державного університету представили соціальні відео-, аудіо- ролики та візуальну рекламу, створені на прохання управління Державтоінспекції Сумської області.

Творчі роботи рекламістів мають на меті попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей і молоді та призначені для трансляції у місцевих ЗМІ й розміщення на вулицях міста.

«Поряд із теоретичними знаннями, які студенти отримують під час лекційних і практичних занять, участь у таких проектах сприяє їх становленню як фахівців, здатних створювати готовий рекламний продукт», – переконаний старший викладач, заступник завідувача кафедри журналістики та філології  Ярослав Яненко.

«Більшість дорожньо-транспортних пригод трапляється через недотримання правил дорожнього руху, а саме перевищення водіями швидкості, керування у нетверезому стані, некористування пасками безпеки, неуважність на дорогах тощо» – акцентувала старший інспектор УДАІ Вікторія Писаренко. Профілактика ДТП, на її думку, полягає у вихованні відповідальної позиції населення.

Вікторія Писаренко висловила сподівання, що соціальна реклама, розроблена студентами СумДУ, допоможе привернути увагу громадськості до проблем дорожньо-транспортного травматизму, закарбувати у свідомості правило «Прості речі рятують життя».

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]