Міжнародний науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» посів шосте місце серед наукових журналів України за попереднім оцінюванням міжнародної наукометричної бази Index Copernicus (Польща) за 2012 рік.
Видання отримало загальну рейтингову оцінку 6,43 бали. У висвітленні деяких наукових сфер, таких як Інформаційна економіка, Економіка екології, Економіка торгівлі тощо, його визнано найкращим серед усіх журналів, зареєстрованих в IndexCopernicus.
Нагадаємо, міжнародний науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» видається кафедрою маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ з 2010 року. Головний редактор журналу – завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор Сергій Ілляшенко. До редакційної колегії журналу входять науковці-економісти з усієї України, а також з Польщі, Болгарії, Росії, Угорщини.
Наукове видання входить до багатьох міжнародних наукометричних баз даних, розміщується у відкритому доступі та висвітлює актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці.
Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» містить такі розділи: Маркетинг інновацій, Інновації у маркетингу, Інноваційний менеджмент, Проблеми управління інноваційним розвитком, Екологічний маркетинг та менеджмент.
Євгенія Голишева,
відділ інформаційно-рекламної діяльності