Дата публікації:
02 грудня 2013
Кількість переглядів:
1664
Поділитися:

Міжнародний науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій»  посів шосте місце серед наукових журналів України за попереднім оцінюванням міжнародної наукометричної бази Index Copernicus (Польща)  за 2012 рік.

Видання отримало загальну рейтингову оцінку 6,43 бали. У висвітленні деяких наукових сфер, таких як Інформаційна економіка, Економіка екології, Економіка торгівлі тощо, його визнано найкращим серед усіх журналів, зареєстрованих в IndexCopernicus.

Нагадаємо, міжнародний науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» видається кафедрою маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ з 2010 року. Головний редактор журналу – завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор Сергій Ілляшенко. До редакційної колегії журналу входять науковці-економісти з усієї України, а також з Польщі, Болгарії, Росії, Угорщини.

Наукове видання входить до багатьох міжнародних наукометричних баз даних, розміщується у відкритому доступі та висвітлює актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці.

Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» містить такі розділи: Маркетинг інновацій, Інновації у маркетингу, Інноваційний менеджмент, Проблеми управління інноваційним розвитком, Екологічний маркетинг та менеджмент.

Євгенія Голишева,
відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]