З 20 по 24 січня заступник директора Медичного інституту, доцент, д.мед.н. Юрій Атаман пройшов тренінг з розробки та впровадження в навчальний процес інтерактивної технології «Віртуальний пацієнт». Навчання проводилося в найбільшому спеціалізованому медичному ВНЗ Великобританії – Університеті Св. Георга (м. Лондон). У цьому закладі в різний час навчалися і працювали такі відомі лікарі-науковці, як першовідкривач вакцини Едуард Дженнер, анатом Бенджамін Броуді та хірург Джон Фішер.
Під час тренінгу Юрій Атаман разом із іншими учасниками взяв участь у тематичних семінарах і презентаціях, навчився створювати та використовувати в педагогічному процесі віртуальні моделі справжніх пацієнтів, максимально наближувати створені розробки (кейси) до практичної діяльності. Для отримання сертифікату він мав підготувати та представити самостійний проект у системі Open labyrinth Virtual Patients з обраної тематики. Крім того, представник СумДУ відвідав університетські центри симуляторів та дистанційного навчання, долучився як експерт до практичного заняття зі студентами.
Використання технології «Віртуальний пацієнт» є необхідною передумовою запровадження в Медичному інституті проблемно-орієнтованого викладання, яке, згідно з проектом Європейської комісії TEMPUS, буде розпочато з нового навчального року.
За словами Юрія Атамана, технологія«Віртуальний пацієнт» надаєстудентуунікальну можливістьвивчати в динаміці процес діагностики, впливати на тактику лікувального процесу, оцінювати його ефективність після тих чи інших втручань. Беззаперечними перевагами таких технологій є стимулювання інтересу до самостійного вивчення матеріалу, наочність, можливість лікувати та бачити результат лікування, забезпечення прав пацієнтів, безпека для студентів і викладачів тощо.
Широке застосування віртуальних технологій, симуляторів та дистанційного навчання є невід’ємною складовою медичної освіти у провідних вишах світу. СумДУ на вітчизняних теренах є одним із лідерів з упровадження інформаційних технологій в навчальний процес, адже має відповідний інтелектуальний ресурс і потужну технічну базу.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності