Студент-фінансист Сумського державного університету Сергій Солодовніков у ІI семестрі 2013-2014 навчального року отримуватиме іменну стипендію ім. О.Ф.Балацького.
Сергій Солодовніков демонструє високі успіхи у навчанні, бере участь у наукових конференціях, має ряд публікацій. Крім того, він займає посаду заступника студентського декана факультету економіки та менеджменту з навчальної та наукової роботи. Сергій є ініціатором та організатором створення системи оцінювання якості навчального процесу на ФЕМ через щосеместрове анкетування студентів, а також лекцій «Let’s go to science», що мають на меті залучення першокурсників факультету до наукової діяльності.
До відома: іменна стипендія ім. О.Ф. Балацького призначається студентам будь-якого курсу факультету економіки та менеджменту, які мають високі показники у навчанні, займаються науково-дослідною роботою, беруть активну участь у громадському житті університету.
Нагадаємо, Олег Федорович Балацький (1937– 2012 рр.) – видатний вчений, талановитий педагог, доктор економічних наук, Заслужений діяч науки і техніки, професор кафедри управління Сумського державного університету, Заслужений професор СумДУ.
Він є засновником не лише економічної науки на Сумщині, а й вітчизняної школи економіки природокористування. Він теоретично обґрунтував і вперше в державі реалізував систему платного природокористування, яка пройшла перевірку від першого експерименту у 1989 році до затвердження державного закону України у 1992 році.
У творчому доробку видатного вченого – близько 350 наукових праць, у тому числі декілька десятків книг (монографії, підручники, посібники тощо), які стали вагомим внеском у скарбницю вітчизняної наукової думки. Його фундаментальна наукова монографія «Економіка чистого повітря» (1979 р.) стала методологічною базою розвитку економіки природокористування в Україні.
На основі його наукових науково-методичних праць і розробок створено фундаментальний спільний українсько-бельгійський підручник для вищої школи «Економіка природокористування», який вийшов у світ російською та англійською мовами.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності