Дата публікації:
28 березня 2014
Кількість переглядів:
714
Поділитися:

Студенти спеціальності «Маркетинг»  Сумського державного університету здобули нагороди у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук з напрямку «Маркетинг». Загалом на конкурсі було представлено 127 робіт із понад50 ВНЗ України.

Інтелектуальне змагання відбулося 21 березня на базі Полтавського університету економіки та торгівлі.

Студентка спеціальності «Маркетинг» Яна Коваленко здобула диплом І ступеня за наукову роботу «Оцінка маркетингових ресурсів при забезпеченні інноваційного розвитку регіону» (науковий керівник – к.е.н., доцент Олена Біловодська).

Студенти спеціальності «Маркетинг» Наталя Гайтина та Тетяна Кириченко отримали диплом ІІІ ступеня за роботу «Реклама на місці продажу в різних системах розподілу продукції» (науковий керівник – д.е.н., професор Олександр Тєлєтов).

Аспірант кафедри маркетингу та УІД, ФЕМ
Наталія Гайдабрус

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua