Студентки-маркетологи Сумського державного університету відзначені у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Вони змагалися серед студентів з 44 вищих навчальних закладів України.
Інтелектуальний турнір проходив 26-28 березня в Донецькому національному університеті економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.
За результатами виконання тестових і практичних завдань з теорії і практики маркетингу студентка спеціальності «Маркетинг» Тетяна Іванова здобула перемогу в ОКР «бакалавр». Майбутня маркетолог Наталія Гайтина увійшла до десятки переможців у ОКР «магістр».
До складу журіолімпіадивходили провідні вчені з 12 вищих навчальних закладів України.
Аспірант кафедри маркетингу та
управління інноваційною діяльністю
Наталія Гайдабрус