Студентки кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю СумДУ здобули перемогу у VІІІ Міжнародному студентському конкурсі рекламних і PR-проектів «Золотий компас». Цього року на конкурсі було зареєстровано 87 робіт на тему «ІТ: продукти та послуги».
Серед країн-учасниць – Україна, Російська Федерація, Білорусь, Казахстан, Грузія. До складу журі увійшли представники провідних рекламних і PR компаній України та РФ.
Конкурс проходив 1-3 квітня на базі Харківського національного економічному університету ім. Семена Кузнеця.
Сумський державний університет представляли студенки спеціальності «Маркетинг» Аліна Булатова, Наталя Гайтина, Ольга Тімошова та Юлія Титаренко. Їх конкурсна робота полягала у розробленні PR-кампанії для Iнтернет-магазину «Compservice».
За підсумками творчого змагання команда СумДУ здобула перемогу в секції «PR: бізнескомунікації», а також була додатково нагороджена грамотою вномінаціїї «Креативна ідея». Член журі, радник Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Олена Привалова нагородила команду дипломом за яскраву та професійну презентацію соціальних завдань інструментами паблік рілейшнз. Крім того, сюрпризом для дівчат стала спеціальна відзнака від генерального директора PR-агенції «PleonTalan» Ірини Золотаревич.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності