Дата публікації:
06 серпня 2014
Кількість переглядів:
651
Поділитися:

Ресурс, який планується ввести в дію з 1 жовтня, використовуватимуть структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрацій, усі комунальні установи та організації, що мають справу з державними коштами. Упродовж серпня систему тестуватимуть на базі одного зі структурних підрозділів облдержадміністрації.

«Мета проекту – надати громадськості можливість вільного доступу до інформації про закупівлі. Впровадження веб-порталу дозволить значно підвищити ефективність проведення тендерних процедур», – переконаний проректор СумДУ з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та технічного забезпечення Володимир Любчак.

Замовники закупівель розміщуватимуть на веб-ресурсі інформацію про заплановані чи проведені торги, а потенційні учасники дізнаватимуться про тендери. Контролюючі органи також зможуть оперативно отримувати систематизовані дані.

Портал включатиме публічну та адміністративну частини. Потужність складатиме близько 10 тисяч записів. Сервер буде розміщено в обласній державній адміністрації. Система функціонуватиме на трьох рівнях. Будь-який Інтернет-користувач без реєстрації зможе мати доступ до відкритої інформації. Редактор (учасник держзакупівель) зможе вносити інформацію, адміністратор (керівник системи) – реєструвати нових та коригувати наявних учасників.

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua