Студенти Сумського державного університету завоювали нагороди на ІX Міжнародному студентському конкурсі рекламних та PR-проектів «Золотий компас». Загалом конкурс зібрав учасників із України, Білорусі, Грузії та Польщі. До фіналу увійшли 23 проекти, з яких три – від СумДУ. Тематика цьогорічних робіт стосувалася молодіжних ініціатив, подій, об’єднань і бізнесу.
PR-проект СумДУ «Споживай патріотично!» завоював друге місце у секції «PR. Проекти для вишів». Розробники – Єсенія Макаренко, Артем Тевосян, Маліка Юсупова.
Проект «Арт-кафе «INDIE» здобув друге місце у секції «Start up проекти». Розробниця – Анастасія Граділь. Крім того, вона отримала додаткові відзнаки регіонального міжуніверситетського стартап-центру та комерційної компанії.
PR-проект «Вело Суми» відзначений третім місцем у секції «PR. Соціальні та бізнес-проекти». Розробники – Аліна Булатова, Марина Прокопенко, Марія Рудь, Катерина Сьомочкіна.
Науковий консультант усіх проектів СумДУ – к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Олена Грищенко.
До складу журі входили представники відомих компаній, агенцій та професійних асоціацій. Змагання винахідливості та креативу відбулися 22-23 квітня на базі Харківського національного економічного університету ім. Семена Кузнеця.
Відділ інформаційно-рекламної діяльності