Журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» посів 12 місце у ТОР-100 наукових періодичних видань України станом на червень 2015 р. Відповідні дані оприлюднила Google Scholar - безкоштовна пошукова система повних текстів наукових публікацій всіх форматів та дисциплін.
Рейтингування проводили за п'ятирічним h5-індексом, а в межах одного індексу - за кількістю цитувань. Під час аналізу було враховано назви періодичних видань українською, російською та англійською мовами.
Нагадаємо, що науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» започаткувала кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету в лютому 2010 року.
Студентка спеціальності «Журналістика»
Аліна Бугайова