Дата публікації:
21 липня 2015
Кількість переглядів:
787
Поділитися:

Журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» посів 12 місце у ТОР-100 наукових періодичних видань України станом на червень 2015 р. Відповідні дані оприлюднила Google Scholar - безкоштовна пошукова система повних текстів наукових публікацій всіх форматів та дисциплін.

Рейтингування проводили за п'ятирічним h5-індексом, а в межах одного індексу - за кількістю цитувань. Під час аналізу було враховано назви періодичних видань українською, російською та англійською мовами.

Нагадаємо, що науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» започаткувала кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету в лютому 2010 року.

Студентка спеціальності «Журналістика»
Аліна Бугайова

Сумський державний університет,
вул. Римського-Корсакова,2,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Римського-Корсакова, 2
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]