Дата публікації:
21 липня 2015
Кількість переглядів:
974
Поділитися:

Журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» посів 12 місце у ТОР-100 наукових періодичних видань України станом на червень 2015 р. Відповідні дані оприлюднила Google Scholar - безкоштовна пошукова система повних текстів наукових публікацій всіх форматів та дисциплін.

Рейтингування проводили за п'ятирічним h5-індексом, а в межах одного індексу - за кількістю цитувань. Під час аналізу було враховано назви періодичних видань українською, російською та англійською мовами.

Нагадаємо, що науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» започаткувала кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету в лютому 2010 року.

Студентка спеціальності «Журналістика»
Аліна Бугайова

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua