Дата публікації:
29 вересня 2015
Кількість переглядів:
1138
Поділитися:

24-25 вересня у Сумському державному університеті відбулася IX Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу». Організатор – кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю.

У заході взяли участь представники 36 вищих навчальних закладів і наукових організацій, серед яких чотири іноземних. Географія учасників Білорусь (м. Вітебськ, м. Гродно), Польща (м. Бєльско-Бяла,м. Ченстохово), Україна (Суми, Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпропетровськ, Тернопіль, Хмельницький, Чернігів, Кіровоград, Кривий Ріг, Краматорськ, Красноармійськ, Маріуполь, Сєвєродонецьк, Слов’янськ). Матеріали конференції включають також розробки представників вітчизняних підприємств і організацій.

В онлайн-режимі до роботи конференції долучилися професори Національного університету «Львівська політехніка», Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут».

Робота конференції проходила у п’яти секціях:«Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Інноваційний менеджмент», «Проблеми управління інноваційним розвитком», «Екологічний маркетинг і менеджмент».

Доповіді охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу інновацій, маркетингу екологічних інновацій, проблем управління маркетинговими ризиками інновацій.

У перший день на конференції виступили два науковці СумДУ – к.е.н., доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Леонід Таранюк («Методологічні положення проведення реінжинірингу бізнес-процесів промислових підприємств») та к.е.н., доцент  цієї ж кафедри Олена Шкарупа («Маркетингові стратегії екологічної модернізації соціально-економічних систем»).

У другий день конференції учасники обговорили перспективи розвитку цифрового маркетингу в Україні. Зокрема, було розглянуто такі теми: «Еволюція підходів до просування хмарних сервісів для автоматизації бізнесу» (к.е.н., доцент кафедри маркетингу та УІД Олександр Карпіщенко), «SMMяк спосіб залучення абітурієнтів до вузу» (аспірантка цієї ж кафедри Анна Дериколенко), «Необхідність раціонального вкладання коштів в розвитокмаркетингових інтернет-комунікацій на прикладі компанії типу В2С – «Студія avtormira» (випускник кафедри маркетингу та УІД Дмитро Корінченко).

Загалом до публікації власні матеріали подали 43 представники СумДУ. За результатами роботи IX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії. Кращі доповіді будуть опубліковані у фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» (№4, 2015 рік), який індексується багатьма міжнародними наукометричними базами.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua