24-25 вересня у Сумському державному університеті відбулася IX Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу». Організатор – кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю.
У заході взяли участь представники 36 вищих навчальних закладів і наукових організацій, серед яких чотири іноземних. Географія учасників –Білорусь (м. Вітебськ, м. Гродно), Польща (м. Бєльско-Бяла,м. Ченстохово), Україна (Суми, Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпропетровськ, Тернопіль, Хмельницький, Чернігів, Кіровоград, Кривий Ріг, Краматорськ, Красноармійськ, Маріуполь, Сєвєродонецьк, Слов’янськ). Матеріали конференції включають також розробки представників вітчизняних підприємств і організацій.
В онлайн-режимі до роботи конференції долучилися професори Національного університету «Львівська політехніка», Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут».
Робота конференції проходила у п’яти секціях:«Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Інноваційний менеджмент», «Проблеми управління інноваційним розвитком», «Екологічний маркетинг і менеджмент».
Доповіді охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу інновацій, маркетингу екологічних інновацій, проблем управління маркетинговими ризиками інновацій.
У перший день на конференції виступили два науковці СумДУ – к.е.н., доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Леонід Таранюк («Методологічні положення проведення реінжинірингу бізнес-процесів промислових підприємств») та к.е.н., доцент цієї ж кафедри Олена Шкарупа («Маркетингові стратегії екологічної модернізації соціально-економічних систем»).
У другий день конференції учасники обговорили перспективи розвитку цифрового маркетингу в Україні. Зокрема, було розглянуто такі теми: «Еволюція підходів до просування хмарних сервісів для автоматизації бізнесу» (к.е.н., доцент кафедри маркетингу та УІД Олександр Карпіщенко), «SMMяк спосіб залучення абітурієнтів до вузу» (аспірантка цієї ж кафедри Анна Дериколенко), «Необхідність раціонального вкладання коштів в розвитокмаркетингових інтернет-комунікацій на прикладі компанії типу В2С – «Студія avtormira» (випускник кафедри маркетингу та УІД Дмитро Корінченко).
Загалом до публікації власні матеріали подали 43 представники СумДУ. За результатами роботи IX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії. Кращі доповіді будуть опубліковані у фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» (№4, 2015 рік), який індексується багатьма міжнародними наукометричними базами.