14 квітня вчена рада СумДУ прийняла рішення щодо структури та змісту навчальних планів здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня, враховуючи вимоги закону України «Про вищу освіту» і «Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)».
Заслухавши доповідь проректора з наукової роботи Анатолія Чорноуса, вчена рада затвердила загальні принципи формування освітньої компоненти. Зокрема, її обсяг встановлено на рівні 60 кредитів ECTS, у тому числі: дисципліни, які забезпечують набуття загальних компетентностей - 30 кредитів ECTS, дисципліни, які забезпечують набуття професійних компетентностей, та вибіркові дисципліни – по 15 кредитів. Навчальний процес буде організовано як сукупність інтенсивних навчальних періодів протягом першого-п’ятого семестрів.
Також вчена рада затвердила основні принципи формування та викладання дисциплін, які забезпечують набуття професійних компетентностей. Спецкурси будуть спрямовані на здобуття аспірантами глибинних знань та носити міждисциплінарний характер, а їх викладання проходитиме на міжкафедральному або міжфакультетському рівнях.
Визначено, що спецкурси, які забезпечують набуття компетентностей зі спеціалізацій, мають бути присвячені сучасному стану наукових знань та можуть спеціально розроблятись, вибиратись з переліку дисциплін, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти, викладатись англійською мовою тощо.