22 квітня дві команди Сумського державного університету взяли участь у Х Міжнародному конкурсі студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас». Команда факультету іноземної філології та соціальних комунікацій (спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю») - Дарія Мироненко, Дар’я Слизька, Людмила Тютюнник та команда навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту СумДУ (спеціальність «Маркетинг») – Ангеліна Данько, Світлана Косторнова, Павло Пігуль та Марина Прокопенко кожна у своїй секції зайняли призові треті місця.
Цього року за перше місце боролися 20 команд у трьох секціях. У складі журі працювали провідні фахівці в галузі маркетингу, реклами і PR, представники бізнесу, влади і наукового середовища. Студентки-рекламістки СумДУ представили на розгляд журі проект рекламної кампанії «Екзаменаріум» – освіта в один клік!», а студенти-маркетологи - PR-проект «Платформа молодіжної думки «Youth».
«Золотий компас» – відомий в Україні конкурс студентських рекламних і PR-проектів, – прокоментував науковий керівник проекту, керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» кафедри журналістики та філології СумДУ Ярослав Яненко. – Потрапити до фіналу та отримати призове місце – дуже престижно. Це важливий досвід для майбутніх фахівців у галузі реклами і PR».
Захід проходив у Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця.