Дата публікації:
27 квітня 2016
Кількість переглядів:
1170
Поділитися:

22 квітня дві команди Сумського державного університету взяли участь у Х Міжнародному конкурсі студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас». Команда факультету іноземної філології та соціальних комунікацій (спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю») - Дарія Мироненко, Дар’я Слизька, Людмила Тютюнник  та команда навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту СумДУ (спеціальність «Маркетинг») – Ангеліна Данько, Світлана Косторнова, Павло Пігуль та Марина Прокопенко кожна у своїй секції зайняли призові треті місця.

Цього року за перше місце боролися 20 команд у трьох секціях. У складі журі працювали  провідні фахівці в галузі маркетингу, реклами і PR, представники бізнесу, влади і наукового середовища. Студентки-рекламістки СумДУ представили на розгляд журі проект рекламної кампанії «Екзаменаріум» – освіта в один клік!», а студенти-маркетологи -  PR-проект «Платформа молодіжної думки «Youth».

«Золотий компас» – відомий в Україні конкурс студентських рекламних і PR-проектів, – прокоментував науковий керівник проекту, керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» кафедри журналістики та філології СумДУ Ярослав Яненко. – Потрапити до фіналу та отримати призове місце – дуже престижно. Це важливий досвід для майбутніх фахівців у галузі реклами і PR».

Захід проходив у Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця.

 

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua