Співробітники Сумського державного університету протягом жовтня 2015 – квітня 2016 року взяли участь у серії стратегічних сесій «New University» від топ-менеджерів провідних організацій. Темами навчання були: управління інноваціями, стратегічне управління, лідерство, управління репутацією, маркетинг, брендинг, управління персоналом, управління змінами.
Сумський державний університет представили проректор з наукової роботи Анатолій Чорноус, декан факультету підвищення кваліфікації викладачів Надія Костюченко та керівник центру бенчмаркінгу та веб-менеджменту Дмитро Фільченко.
Серед топ-менеджерів, які виступили спікерами програми «New University» стали: Аарон Портер, директор із зовнішніх зв’язків Національного центру для бізнесу та університетів (Великобританія); Олександр Саврук, декан Києво-Могилянської бізнес-школи; Володимир Поперешнюк, співзасновник компанії «Нова пошта»; Діна Немирович, директор зі стратегії компанії «Фармак»; Надія Васильєва, генеральний директор «Майкрософт Україна»; Андрій Федорів, директор брендингової агенції Fedoriv.com; Андрій Пишний, голова правління «Ощадбанку» та інші топ-менеджери провідних організацій.
Участь у програмі дозволила СумДУ налагодити нові корисні контакти з представниками бізнесу та почати впровадження в діяльності університету нових знань за навичок, отриманих під час стратегічних сесій.
Серію стратегічних сесій «New University» організовано Центром «Розвиток КСВ» – експертною організацією, яка серед іншого також опікується питаннями створення платформи для взаємодії бізнесу та університетів задля підвищення якості вищої освіти в Україні. Конкурсні заявки на участь у програмі подали 24 вищі навчальні заклади. Експерта рада програми «New University», до якої входили представники організаторів, Інституту вищої освіти НАПНУ, Британської ради в Україні та спікери програми, для участі в програмі обирала вищі навчальні заклади на основі інформації про впроваджені інновації, цілі та завдання стратегії розвитку.