7 липня у Сумському державному університеті вперше відбувся випуск бакалаврів зі спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». Дипломи отримали 35 випускників, багато з яких уже працюють у галузі реклами та зв’язків з громадськістю. В урочистому врученні дипломів взяли участь представники випускової кафедри журналістики та філології, факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, а також практики рекламного бізнесу.
«Велика кількість проектів, розробок і творчих завдань зробила ці роки найяскравішими. СумДУ допоміг мені зрозуміти, ким я хочу бути, вселив віру у те, що наша спеціальність супер-особлива», – говорить випускниця спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Марина Кравченко.
«Писати рекламні тексти і PR-сценарії, розробляти концепції PR-кампаній та бізнес-моделей, створювати аудіо та відеопродукцію для цільової аудиторії, працювати в прес-службах та дизайн-студіях – наша спеціальність цікава та багатогранна», – ділиться враженнями випускник спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Вадим Яременко.
Перший набір студентів на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» у Сумському державному університеті відбувся у 2012 році. Тривалість навчання – чотири роки. Студенти вивчають такі дисципліни, як «Брендинг», «Іміджологія», «Історія реклами і PR», «Копірайтинг та дизайн у рекламі і PR», «Практика PR-діяльності», «Практика рекламної діяльності», «Фотореклама», «Радіореклама», «Телереклама» тощо.
Сайт спеціальності: http://pr.sumdu.edu.ua