4–8 липня на базі факультету технічних систем та енергоефективних технологій Сумського державного університету відбулася Літня школа АСКОН–2016 за підтримки компанії АСКОН-КР (м. Київ).У заході взяли участь науково-педагогічні працівники, які викладають комп’ютерні дисципліни для студентів інженерних спеціальностей, представники Машинобудівного коледжу СумДУ, Конотопського інституту СумДУ, Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».
Навчання проводилося у двох групах за напрямками підготовки «Проектування та розроблення конструкторської документації у КОМПАС-3D» та «Проектування та розроблення технологічних процесів у САПР ТП ВЕРТИКАЛЬ».
Учасники Літньої школи отримали посвідчення про підвищення кваліфікації від компанії АСКОН та мали можливість скласти сертифікаційний іспит зі знання КОМПАС-3D та САПР ТП ВЕРТИКАЛЬ за єдиною системою сертифікації й отримати сертифікати викладача. На сьогодні єдина система сертифікації – це стандарт із підтвердження теоретичних знань і практичних компетенцій спеціалістів, які працюють із програмним забезпеченням АСКОН.
«Наше тісне співробітництво з компанією АСКОН триває більше 10 років, - розповів організатор Літньої школи АСКОН–2016, доцент кафедри технології машинобудування, верстатів та інструментів СумДУ Віталій Іванов. - Проекти студентів факультету під керівництвом досвідчених науково-педагогічних працівників брали участь і неодноразово здобували призові місця у конкурсі з 3D-моделювання». У 2011 році СумДУ вже проводив Літню школу АСКОН–2011 за напрямком «Технологічна підготовка виробництва». Тоді СумДУ отримав ліцензію на КОМПАС-3D (50 робочих місць) та ВЕРТИКАЛЬ (10 робочих місць). Сьогодні університет отримав найновіші версії цих програмних продуктів. Студенти факультету матимуть можливість більш ефективно моделювати складні технічні системи та проектувати технологію виготовлення та складання виробів для машинобудівної галузі.
«Літня школа АСКОН» – це міжнародна соціальна ініціатива, в основі якої лежать принципи якості та доступності навчання. Вона покликана за рахунок підготовки та підвищення кваліфікації викладачів у галузі САПР змінити освітнє середовище та зробити викладача носієм і провідником нових знань.