Дата публікації:
03 жовтня 2016
Кількість переглядів:
1638
Поділитися:

З 29 вересня по 1 жовтня в Сумському державному університеті пройшла Х Міжнародна науково-практична конференція з маркетингу, організована навчально-науковим інститутом фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького.

На захід цього року прибули науковці, викладачі й студенти з Великобританії (м. Кембридж), Литви (м. Вільнюс), Польщі (м. Бєльско-Бяла, м. Ченстохово) та багатьох міст України (Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпро, Вінниця, Кривий Ріг, Полтава, Луцьк, Хмельницький, Чернівці, Кропивницький, Покровськ, Старобільськ, Маріуполь, Мукачево). Надійшли матеріали від 176 учасників, серед них: 40 докторів наук, 92 кандидатів наук, 20 аспірантів, 4 здобувачів, 6 асистентів, 4 викладачів, 5 студентів та 5 представників підприємств. Матеріали конференції включали доробки представників 46 вищих навчальних закладів і наукових організацій, серед яких 5 іноземних, а також представників вітчизняних підприємств та організацій.

Робота X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» проходила у 5 секціях: «Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Інноваційний менеджмент», «Проблеми управління інноваційним розвитком», «Екологічний маркетинг і менеджмент».

У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали різні аспекти маркетингу інновацій, інноваційного менеджменту та проблем управління інноваційним розвитком, зокрема: створення маркетингових інформаційних систем на підприємстві, інновації у туристичному маркетингу, потенціал інновацій екологічної політики України та інші.

Було охоплено такі основні напрямки: методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій; некомерційний маркетинг; маркетинг освіти, спорту; банківський маркетинг; Інтернет-маркетинг; управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій; управління маркетинговими ризиками інновацій; управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу; маркетинг екологічних інновацій; маркетингові та інноваційні аспекти біржової діяльності.

Також проведено круглий стіл з проблематики цифрового маркетингу та маркетингу освіти.

За результатами роботи X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії. Також статті за матеріалами кращих доповідей після рецензування будуть опубліковані у фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» (№4, 2016 р.), який реферується та індексується у багатьох міжнародних базах. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]