З 29 вересня по 1 жовтня в Сумському державному університеті пройшла Х Міжнародна науково-практична конференція з маркетингу, організована навчально-науковим інститутом фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького.
На захід цього року прибули науковці, викладачі й студенти з Великобританії (м. Кембридж), Литви (м. Вільнюс), Польщі (м. Бєльско-Бяла, м. Ченстохово) та багатьох міст України (Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпро, Вінниця, Кривий Ріг, Полтава, Луцьк, Хмельницький, Чернівці, Кропивницький, Покровськ, Старобільськ, Маріуполь, Мукачево). Надійшли матеріали від 176 учасників, серед них: 40 докторів наук, 92 кандидатів наук, 20 аспірантів, 4 здобувачів, 6 асистентів, 4 викладачів, 5 студентів та 5 представників підприємств. Матеріали конференції включали доробки представників 46 вищих навчальних закладів і наукових організацій, серед яких 5 іноземних, а також представників вітчизняних підприємств та організацій.
Робота X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» проходила у 5 секціях: «Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Інноваційний менеджмент», «Проблеми управління інноваційним розвитком», «Екологічний маркетинг і менеджмент».
У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали різні аспекти маркетингу інновацій, інноваційного менеджменту та проблем управління інноваційним розвитком, зокрема: створення маркетингових інформаційних систем на підприємстві, інновації у туристичному маркетингу, потенціал інновацій екологічної політики України та інші.
Було охоплено такі основні напрямки: методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій; некомерційний маркетинг; маркетинг освіти, спорту; банківський маркетинг; Інтернет-маркетинг; управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій; управління маркетинговими ризиками інновацій; управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу; маркетинг екологічних інновацій; маркетингові та інноваційні аспекти біржової діяльності.
Також проведено круглий стіл з проблематики цифрового маркетингу та маркетингу освіти.
За результатами роботи X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії. Також статті за матеріалами кращих доповідей після рецензування будуть опубліковані у фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» (№4, 2016 р.), який реферується та індексується у багатьох міжнародних базах. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/