20 жовтня в актовій залі Сумського державного університету відбулося нагородження переможців та дипломантів ІІІ Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва-2016». Захід проходив до Дня рекламіста, який вже вп’яте відзначають студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» СумДУ.
На фестиваль було представлено 75 робіт: соціальна реклама, створена студентами на теми «СумДУ – це я!», «Видатні українці», «Україна і НАТО – партнерство заради миру». Роботи учасників оцінювало фахове журі, до складу якого увійшли керівники сумських рекламних агентств, фахівці з реклами, керівники відділів та заступники деканів факультетів СумДУ.
За результатами оцінювання у номінації «СумДУ – це я!» І місце зайняла Юлія Шандиба (група РК-31, відеоробота "Будь світлом"), ІІ місце – Марина Кравченко (група ЖТ.м-62(рк), робота "Волонтери СумДУ – ліки з душею!"), ІІІ місце – Валерія Зарудна (група РК-41, робота "Засвітись! Разом із СумДУ"). У номінації «Видатні українці» перемогу здобула Юлія Нагорна (група РК-41, робота "Видатний українець – Михайло Грушевський"), ІІ місце – Дар’я Слизька (група РК-31, серія робіт "Лиш боротись значить жить!"). ІІІ місце розділили між собою Дарія Мироненко (група РК-31, серія робіт "Крізь віки до сучасності") та Юлія Носаль (група РК-41, робота "Ще не було епохи для поетів…").
Дипломами за участь у тематичній номінації «Україна і НАТО – партнерство заради миру» отримали Олексій Залозний (група РК-41, робота "Партнерство заради миру"), Владислав Скороход (група РК-41, робота "Що може дати Україні вступ до НАТО").
Спеціальними відзнаками нагороджено роботи Катерини Дейкун (диплом від Рекламної групи «Регіон»), Олексія Залозного та Владислава Скорохода (дипломи від Центру досліджень регіональної безпеки СумДУ), Юлії Нагорної (диплом від рекламного агентства «ВРекламе»).
На думку членів журі, автори відзначених робіт продемонстрували креативність, вміння генерувати рекламні ідеї та якісно втілювати їх у життя.
Юлія Шандиба, студентка 4 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» СумДУ, яка перемогла в номінації «СумДУ – це я!» з відеороликом «Будь світлом!» зазначила: «Коли я лише починала роботу, мені хотілося, щоб це відео взяло глядача за живе. І було дуже приємно, коли голова журі сказав, що під час конкурсного відбору від членів журі прозвучала фраза: «За душу бере». Звичайно, непрофесійна зйомка, десь зображення тряслося, але я сподіваюся, що «достукатися» до глядача у мене вийшло».