Науковець Сумського державного університету, викладач факультету технічних систем та енергоефективних технологій Віталій Іванов пройшов навчальний курс «Промислова технологічна освіта» у м. Нагоя (Японія). У навчанні, яке тривало з 29 вересня по 12 листопада взяли участь 16 представників із 13 країн світу. Навчання, в ході якого Україну представляв Віталій Іванов, відбулося за ініціативи Японського агентства міжнародного співробітництва.
Півторамісячний навчальний курс був спрямований на вивчення системи освіти Японії, дослідження впливу освіти на технології та роль технологій в освіті, співпрацю з промисловими підприємствами та систему перепідготовки кадрів. Слід зазначити, що цього року Україна вперше долучилася до програм Японського агентства міжнародного співробітництва. Насичена програма курсу включала лекції, семінари, воркшопи, дискусії, зустрічі з відомими людьми та візити на успішні промислові підприємства.
За словами Віталія Іванова найбільш цікавими видалися лекції координатора курсу професора коледжу сучасної освіти Chubu University Hidetoshi Miyakawa про роль освіти (від шкільної до університетської) у формуванні нового покоління інженерів, спрямованого на розроблення технологій для потреб суспільства. Особливими були лекції запрошених лекторів: президента Central Taiwan University of Science and Technology професора Lung-Sheng Steven Lee про важливість STEM освіти для Тайваню та успішні приклади впровадження; президента Chubu University професора Okitsugu Yamashita про університетську освіту в Японії і перспективи розвитку; віце-президента Toyota Motor Kyushu містера Shinji Sugiyama про кадровий потенціал та технології, що забезпечують високу якість автомобілів Lexus. Інформативними та вражаючими були візити на сучасні підприємства Toyota Motor Corporation, DENSO, DMG MORI, AISIN, Brother та інші.
Подальша співпраця між Сумським державним університетом і Chubu University спрямована на вдосконалення навчальних курсів для підготовки конкурентоспроможних інженерів, здатних вирішувати складні практико-орієнтовані задачі у міждисциплінарних командах.