Дата публікації:
16 грудня 2011
Кількість переглядів:
2478
Поділитися:

15 грудня у Сумському державному університеті пройшов Перший молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд».  Організатори – секція «Реклама і PR» кафедри журналістики та філології СумДУ та Головне управління зв’язків з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації.

Географія учасників не обмежувалася містом Суми та Сумською областю (міста Шостка, Ромни, Конотоп, села Терни, Червона Слобода, Попівка), а охопила й Київ та Луцьк. Усього до фестивалю долучилося понад 80 учасників (школярів, студентів вищих навчальних закладів, молодь віком до 30 років), які представили майже сто робіт у таких номінаціях:

  • «Друкована продукція» (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо);
  •  «Відеоролики»;
  •  «Аудіореклама»;
  •  «Інтернет банери»;
  •  «Ручні роботи».

У кожній номінації було визначено переможців у двох вікових групах: школярі та молодь. Також обрали володаря Гран-прі фестивалю. Основними критеріями оцінювання були – наскільки реклама є креативною і чи хочеться її додивитися до кінця, чи була запропонована альтернатива проблемі і наскільки ідея реклами є прозорою для реципієнта.

Список переможців >>.

За словами організатора Тетяни Кузнєцової, мета заходу полягала в тому, щоб розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення: «Ми намагалися залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до найактуальніших соціально значущих тем».

Голова журі фестивалю, професор Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна Любов Хавкіна відзначила креативний погляд учасників фестивалю та побажала не боятися бути сміливішим, шукати самим власні шляхи у соціальній рекламі. На її думку, саме така галузь діяльності, яка наразі потребує нового іншого погляду.

Окрім того, у рамках конкурсу пройшли майстер-класи із реклами та PR для учасників Фестивалю за участю голови журі Любові  Хавкіної на тему: «Соціальна реклама як феномен соціалізуючої та міфологізуючої комунікації», а також експерта з реклами, викладача кафедри журналістики та філології СумДУ Ярослава Яненка на тему: «Соціальний меседж у рекламі».

Бажаючі навчитися створювати креативну рекламу, а також професійно здійснювати PR-технології зможуть уже цього року, вступивши до Сумського державного університету на спеціальність «Реклама та зв’язки з громадськістю».

Відділ інформаційно-рекламної діяльності

 

Школярі:

І місце - Сухіненко Інна Олександрівна (Олександрівська гімназія) «NiNarkotik»


ІІ місце – Опарій Оксана Сергіївна (ЗОШ № 24) «З Україною в серці»


ІІІ місце :

Пантюх Марія Юріївна, Біленка Валерія Олександрівна, Шестопалова Альона Олександрівна (ССШ № 10) «Помилки, що коштують життя»


Шкриль Євген Миколайович, Артеменко Аліна Сергіївна, Желєзна Анжеліка Олегівна (ЗОШ № 12)«Родина для дитини»


Студенти:

І місце:

Козир Юлія Анатоліївна  (СумДУ) «Майбутнє дитини»

Коренєва Ольга Романівна, Савченко Олександр Олександрович, Сухонос Євгенія Володимирівна (СумДУ) «Починай діяти»


ІІ місце – (не було визначено!)

ІІІ місце – Остріков Павло Владисловович (Київський національний авіаційний університет) «Стіни»


Гран-прі

Аудіореклама

І місце - Опарій Яна Сергіївна (СумДУ) «Зупинися»

ІІ місце – Василець Віталій Юрійович (СНПО ім. Фрунзе) запис

ІІІ місце – Опарій Оксана Сергіївна (ЗОШ № 24)  «Лимон» 

 

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116, вул. Петропавлівська, 59,
м. Суми, Україна, 40007, 40014

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 57,
Кабінет К3-120
e-mail: info@inform.sumdu.edu.ua

Сумський державний університет
вул. Петропавлівська, 59,
Кабінет К3 102
e-mail: info@media.sumdu.edu.ua